• 1
  • 2
2009-12-03, 04:01
Citat:
Ursprungligen postat av Saxony
Fått lite uppgifter om att vakten skulle vara en knepig typ. Nån som kan bekräfta?

Mjo, har hört att vakten har varit väldigt dryg och vid tillfällen "överanvänt" sin batong.
Har även fått höra att vakten mår psykiskt dåligt för att han är adopterad och inte vet nått om sin bakgrund.. det kanske förklarar lite, men då tycker jag inte att man borde jobba som vakt.

Någon som vet/hört något mer om killen som högg?
Citera
2010-03-04, 15:58
Medlem
Citat:
Fått lite uppgifter om att vakten skulle vara en knepig typ. Nån som kan bekräfta?

Yepp... De var bara en tidsfråga innan någon högg honom.
Jävligt synd att just den killen som högg, högg honom....
Citera
2010-03-05, 01:46
Medlem
Det var väl ändå en ordningsvakt och inte en väktare som blev knivhuggen ?
Citera
2010-03-19, 12:04
Medlem
kaffis avatar
Killen som högg blev dömd för grov misshandel och avtjänar sitt straff på ett behandlingshem just nu.

Ordningsvakten har stora problem med att kontrollera sig på jobbet, han har blivit uppsagd från flera olika arbetsplatser för att han inte kunnat sköta sig och vart väldigt påfrestande för människor runt honom. Värt att notera är även att han fru kastat ut honom nyligen, inte ens hon orkade med honom vad jag har hört.
Citera
2010-03-25, 14:48
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffi
Ordningsvakten har stora problem med att kontrollera sig på jobbet, han har blivit uppsagd från flera olika arbetsplatser för att han inte kunnat sköta sig och vart väldigt påfrestande för människor runt honom. Värt att notera är även att han fru kastat ut honom nyligen, inte ens hon orkade med honom vad jag har hört.

Han var rent av förjävlig som vakt. Glömmer aldrig när jag var chaufför och inte fick komma in pga att jag "var för full". Snacka om att sånt skapar irritation! Flera andra incidenter skedde också, men då var jag dock full.
Citera
2010-03-25, 16:24
Medlem
Citat:
Okej! Tänkte på om det rörde sig om tyngre stuff.

Tyngre? Vad menar du? Alkohol är den tyngsta, mest våldsframkallande och mest förstörande drogen av dem alla.
Citera
2010-12-10, 23:46
Medlem
Blances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qzo
enligt uppgift blev han nekad inträde/utslängd sen gick hem o hämta kniv o klippte han i rygg hals mm...

Om man säger såhär så var det inte bara det som hände, den där vakten är riktigt lustig.
Och var inte speciellt omtyckt efter att ha misshandlat folk när han jobbade.
Vakten skyllde på att de var för fulla, Men jag har sett blåmärkena efter dessa slag och dom var inte små.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in