Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-29, 15:19
Medlem
Farbror Fazers avatar
Har fått sånna PMs flertalet gånger, av samma användare.

Varför skulle man vara en golbög om man säger vem det är?
2009-11-29, 15:23
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Jag säger gärna vem det är, så länge jag vet att jag inte bryter mot någon regel.
2009-11-29, 15:24
Medlem
BePositives avatar
Vi tittar på detta nu
2009-11-29, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Golbög...har vi en liten turk här vars mamma smiskat honom på rumpan lite hårt? Vem fan bryr sig om en fiktiv outning? Klart som fan man skriver vem det är så man kan plocka honom på ignorelisten innan man får ett pm alls, bra mycket smidigare än att hålla på och tro att man "tjallar" som vi svenskar använder istället för golar.

Nej vi har en Svensk här fittungen.
2009-11-29, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Har fått sånna PMs flertalet gånger, av samma användare.

Varför skulle man vara en golbög om man säger vem det är?

Varför bryr ni er så jävla hårt bara för några mesiga mess för, är ni inte män ?
2009-11-29, 15:31
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOLLAREN
Nej vi har en Svensk här fittungen.

Jaha! Såpass, andra generationens invandrare alltså! Inte många svenskar som använder "fittungen" heller, eller jo kanske på fragbite... Ytterst ovanligt språk att se här. E-penisen blir tyvärr inte längre av att du leker "Allan" men det är du nog för liten för att ha koll på vad det är tyvärr.

Citat:
Varför bryr ni er så jävla hårt bara för några mesiga mess för, är ni inte män ?

Har inte med det att göra, trivseln på forumet ryker om småbarn får härja fritt.
2009-11-29, 15:33
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:

För att det är störande att vissa användare som inte kan bete sig skall förstöra för andra. Exempelvis är dina attitydproblem såpas grava att du antagligen inte kommer att bli speciell långvarig på FB om jag gissar rätt. Liknande har oftast lyckats banna sig själv rätt snabbt.

Har du problem med att formulera dig sakligt eller?
2009-11-29, 15:36
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:

Inte i dina ögon, verkar det som
2009-11-29, 15:37
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Gå och ät lite grönsakssoppa. Vi vill inte ha dig här.
2009-11-29, 15:38
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Snälla, detta problem med användare som håller på och sabbar för allt och alla är en viktig fråga. Kan vi försöka hålla oss till Topic så att tråden inte låses.

Tackar på förhand.
2009-11-29, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Jaha! Såpass, andra generationens invandrare alltså! Inte många svenskar som använder "fittungen" heller, eller jo kanske på fragbite... Ytterst ovanligt språk att se här. E-penisen blir tyvärr inte längre av att du leker "Allan" men det är du nog för liten för att ha koll på vad det är tyvärr.

Har inte med det att göra, trivseln på forumet ryker om småbarn får härja fritt.

Som svensk fick jag aldrig få smaka på pisk i mors knän, men sånt förekommer i din peddosläkt antar jag, återigen på dig fittungen,
2009-11-29, 15:52
Medlem
Jösses, folk kan inte ens diskutera spam utan att dra in etnicitet. Sedan så är det väl någon person som finner det roligt att skicka runt efterblivna PMs som absolut inte är logiskt på något sätt alls.

Ta upp det med en moderator eller ignorera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in