2009-11-29, 01:04
Bannlyst
Eftersom SweTech låste den förra så startar jag en ny, i ren protest. Hoppas SweTech tänker om och låter denna leva.
Man kan ju fråga sig varför inte sveriges bästa hockeyspelare kan få ha en egen tråd, en rätt populär tråd dessutom!? Varför låses inte trådarna om Mats Sundin tex? Var lite "proffsig" och konsekvent istället för att låta kännslor styra är ju ett hett tips från coachen...

Ang foppa, jag tycker han visar kalasbra form. Undrar vad för slags skada han dras med, "upper body", Kanske är magmuskeln igen? Nåja, hoppas han håller sig frisk till OS.

(Och ja, jag vet att det finns trådar angående medicin, filosofi och OS. Det är inget argument).
2009-11-29, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helfyllekille
Eftersom SweTech låste den förra så startar jag en ny, i ren protest. Hoppas SweTech tänker om och låter denna leva.
Man kan ju fråga sig varför inte sveriges bästa hockeyspelare kan få ha en egen tråd, en rätt populär tråd dessutom!? Varför låses inte trådarna om Mats Sundin tex? Var lite "proffsig" och konsekvent istället för att låta kännslor styra är ju ett hett tips från coachen...

Ang foppa, jag tycker han visar kalasbra form. Undrar vad för slags skada han dras med, "upper body", Kanske är magmuskeln igen? Nåja, hoppas han håller sig frisk till OS.

(Och ja, jag vet att det finns trådar angående medicin, filosofi och OS. Det är inget argument).
Instämmer helt i det du skriver. Varför stänga en populär tråd? Det är ju knappast någon som tvinger folk att besöka/läsa i tråden. Sedan är heller inte Forsberg låst i ett fack, då han mestadels är aktuell för allt från VM, OS, NHL & Elitserien. Därför är det perfekt med en Forsberg-tråd.
Senast redigerad av The Butcher82 2009-11-29 kl. 01:19.
2009-11-29, 01:15
Medlem
Shiloos avatar
Som Verbeek (tror jag det var) skrev i den andra tråden beror/berodde flertal av hans skador på hans fot, åker man inte skridskor på 'rätt sätt' sliter man väldigt mycket på kroppen.

Dock hans senaste bihålespektakel kan nog inte kopplas till foten

Hans skridskoåkning ser dock väldigt mycket bättre ut än på länge, med lite tur och tweakande av sulor/skridskor kan det nog bli hur bra som helst.
2009-11-29, 01:53
Medlem
SweTechs avatar
Helfyllekille får en tillsägelse för 0.06
Tråd låst.
//Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in