• 1
  • 2
2009-12-06, 19:22
Medlem
vafan! det är den vanligaste fetische helvetet! Och vårdade brudfötter förtjänar en sats! Inget att skämmas för!
Citera
2009-12-09, 03:33
Bannlyst
Inget ovanligt..

Citat:
Ursprungligen postat av johanzon1
Jag tänder på tjejers fötter och tycker det är väldigt sexigt med tjejer som har fina fötter. Jag har inte riktigt vågat ta upp ämnet med mina ex-flickvänner att jag gärna slicka och massera deras fötter. Vad tycker ni tjejer om detta, skulle ni tycka det var ok? eller till och med uppskatta det?

Inget ovanligt eller udda med det, jag vet ingen som inte gillar det. Säg till din dam du tycker om det, tror inte hon bangar. Om hon gör det så dumpa henne bums! I övrigt ska du se filmen "Polyester" av John Waters som du kan hämta var du vill
Citera
2010-05-04, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitteld
Det här är något som jag aldrig förstått. Jag tycker att min flickväns fötter är rätt söta för att dom är så små men det är inget jag tänder på precis och jag tycker helt ärligt att porr som medfattar att folk suger på kvinnors fötter osv är bara rätt äckligt.

För min del kan jag bara säga att om jag hade en kvinna som förbjöd mig att kyssa hennes fötter, då skulle ett sånt förhållande tyvärr inte hålla i längden. Det absolut finaste som finns enligt mig är mogna vackra kvinnofötter.

Men det är bara min synpunkt på detta ämne och alla behöver givetvis inte ha samma synpunkter som jag. Jag är ny på detta forum och kommer bara allmänt med mina åsikter om detta ämne. Det är första gången jag skriver på detta forum.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in