2009-11-28, 15:08
Medlem
Hej!
Har precis klivit av en 10veckors kur på 250mgSustanon E3D och 500iu HCG e9d. Kuren var en bulk då jag åt gainers, gick upp 12kg och blev mycket större och starkare och är allmänt nöjd. 220kg i knäböj, 300 i benpress, 125kg i bänkpress. Nu kommer deffdelen då jag har, samma dag som jag tog sista sustanonsprutan hoppat på en ketosdiet. Nu kommer min fråga:
Jag har 75tabs winstrol 10g att foga över, hur bör jag dosera dom för att få ut bäst resultat? (37dagar - 20mg ed), (75 dagar - 10mg Ed)? Kom med förslag. under tiden kör jag också t3-t4kombo med medeldos ECA/Clen i 3v- intervaller. Målet är att gå ner c.a 20kg fett vilket är ungefär all fett jag har på kroppen... Väntar på idéer! Måndag har det gått en vecka sen sista sustanon injektionen och då tänkte jag börja på winnarna.
Tanken är också att efter denna deff jag ska hoppa på en kortare sustanonkur och sedan avsluta med PCT lagom till mitten av våren.
Citera
2009-11-28, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tappo1959
Hej!
Har precis klivit av en 10veckors kur på 250mgSustanon E3D och 500iu HCG e9d. Kuren var en bulk då jag åt gainers, gick upp 12kg och blev mycket större och starkare och är allmänt nöjd. 220kg i knäböj, 300 i benpress, 125kg i bänkpress. Nu kommer deffdelen då jag har, samma dag som jag tog sista sustanonsprutan hoppat på en ketosdiet. Nu kommer min fråga:
Jag har 75tabs winstrol 10g att foga över, hur bör jag dosera dom för att få ut bäst resultat? (37dagar - 20mg ed), (75 dagar - 10mg Ed)? Kom med förslag. under tiden kör jag också t3-t4kombo med medeldos ECA/Clen i 3v- intervaller. Målet är att gå ner c.a 20kg fett vilket är ungefär all fett jag har på kroppen... Väntar på idéer! Måndag har det gått en vecka sen sista sustanon injektionen och då tänkte jag börja på winnarna.
Tanken är också att efter denna deff jag ska hoppa på en kortare sustanonkur och sedan avsluta med PCT lagom till mitten av våren.

Kan säga att du inte kommer få nån direkt påverkan av de 75st tabs du har, vill du köra win så ska du köra inject som är mycket bättre än tabs, men om du absolut vill köra tabs så vänta tills du har fler.

Mvh
Citera
2009-11-28, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bodyzone
Kan säga att du inte kommer få nån direkt påverkan av de 75st tabs du har, vill du köra win så ska du köra inject som är mycket bättre än tabs, men om du absolut vill köra tabs så vänta tills du har fler.

Mvh
effekt per mg är reducerad (med 30% har jag läst här på fb) i oral form jämfört med inject men väldigt slöseri att sticka när man kan få samma effekt av att knapra piller även fast man behöver ta några mg mer.
Citera
2009-11-28, 16:09
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zatacka
effekt per mg är reducerad (med 30% har jag läst här på fb) i oral form jämfört med inject men väldigt slöseri att sticka när man kan få samma effekt av att knapra piller även fast man behöver ta några mg mer.

Skulle säga tvärtom. Slöseri o stressa levern i onödan när man kan sticka
Citera
2009-11-28, 16:20
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Skulle säga tvärtom. Slöseri o stressa levern i onödan när man kan sticka

Det verkar som att skillnaden endast är teoretisk och i praktiken får levern lika mycket stryk när du sticker.
Citera
2009-11-28, 16:23
Bannlyst
Du ska alltså köra en Keto diet med t3,winstrol,clenosv men Inte nå testo?

det låter inte bra
Citera
2009-11-28, 16:25
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Det verkar som att skillnaden endast är teoretisk och i praktiken får levern lika mycket stryk när du sticker.

Har jag väldigt svårt att tro. Visst är den fortf 17aa i inject, men passerar ju inte genom levern såsom orala.
Citera
2009-11-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lesnar
Du ska alltså köra en Keto diet med t3,winstrol,clenosv men Inte nå testo?

det låter inte bra

Förklara gärna för mig värför testo skulle vara bättre än win i detta fall

Citat:
Har jag väldigt svårt att tro. Visst är den fortf 17aa i inject, men passerar ju inte genom levern såsom orala.

Den passerar levern så småningom iaf, men inte lika direkt som via oralt bruk givetvis.

Nu har jag dessa tabs hemma sen tidigare så hur ska jag använda dom för att få bäst effekt? och vad stressar levern minst, 75 dagar på 10mg-ed eller 37 dagar på 20mg-ed? Spontant känns det som att 75-dagarskuren verkar mest jobbig för levern.

Naturligtvis använder jag R-ALA, E-vitamin och andra antioxidanter under tiden
Citera
2009-11-28, 16:39
Medlem
Du bör lägga upp ett helt annat mål med deffen, för du går inte ner inärheten av 20kg på 75dagar (ifall du inte struntar fullständigt i hur mycket muskelmassa du gör av med givetvis)
Citera
2009-11-28, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zatacka

Även om du kompenserar när du kör tabs och säg att du får 50mg verksamt i kroppen, jämför du det med 50mg inject så får du ändå inte samma effekt och då talar jag av egen erfarenhet eftersom jag prvoat båda.

Mvh
Citera
2009-11-28, 16:56
Medlem
BTW om du ändå ska köra din win projekt så kör på ditt första alternativ, 20mg per dag. så får du iallafall mer verksamt i kroppen för 10mg kommer verkligen inte ge dig något!! utan bara påfresta din lever en smula.

Mvh
Citera
2009-11-28, 19:36
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:

Det hade jag också, men fick böja mig i en diskussion tidigare i år om den saken. Hade gärna sett en studie om detta annars.
Att preparatet följer blodet genom levern är inget att diskutera i alla fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in