Citat:
Med thai personal hos finnair i bangkok får man lite extra bra service när man pratar thai.... Det verkar som du missat utvecklingen på Helsingfors flygplats, de har nyligen fått yngre personal och även en del från... Hm andra länder än nordiska.... Men även en del finsk personal (inte alla) i passkontrollen som är mindre bra att ta hand om resenärer...
Den man fick genomgå i thailand/bangkok, var tuff men de var artiga och trevliga under hela vägen... Såvida du inte tog med dig något förbjudet...
Samtidigt har de en stackars kvinna som på helsingfors flygplats springer runt och vill att man fyller i nått formulär hur bra flygplatsen är..... Tyvärr får man inte fylla i bra dåligt av vad man upplevt utan bara besvara deras specifika frågor....
Så du är inte intresserad av att dela med dig av positiv info för resande till och från thailand. Okey, varför kommenterar du då mig?
Vill du kasta skit på mig, gör det men kanske inte i denna tråden...
Eller så får folk som är intresserade av vad som händer på olika flygplatser mm när man reser till och från Thailand fråga mig i privata pm... Är det vad du vill bäste allvetare?
Trodde du var vuxen och ville vara hjälpsam i resetrådarna.