2009-11-29, 22:25
Medlem
Pikebums avatar
Kan det inte vara den där "Barnjournalen" gubben som TS farbrors bögpolare dribblat ihop det med?
Citera
2010-02-28, 01:51
Medlem
manuell-vaxelladas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillertrillare
Detta var dock för ett tag sedan, men min farbror berättade att hans homosexuella kompis hade varit på Amsterdams hårdaste gayklubb "dirty dick" där ölen kommer fram ur en lucka i en plexiglas vägg och där dom drar fram tryckspruta för att rengöra stället varje kväll.. så det förklarar saken.
!

Skrattar så jag gråter, det var bland dom roligaste beskrivningar jag hört.

Så händige Bengt har haft händerna fulla med sådant? Låter som en skröna rakt igenom då han är gift sen länge men som sagt, om din farbror nu är på gayklubbar i Amsterdam kan väl Bengt vara det med.

Ingen annan som sett Bengt på gayklubbar?
Citera
2010-02-28, 10:42
Medlem
leprasjuklings avatar
TS har ju rätt i så måtta iaf att klubben han refererar till finns

Citat:
This bar is situated right in the centre of the Amsterdam leather scene. Next to Cockring and Eagle Bar. Golden shower parties on the last Thursday of every month.
http://www.isleaze.com/Parties-per-day/Dirty-Dicks/
Citera
2010-03-02, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pikebum
Kan det inte vara den där "Barnjournalen" gubben som TS farbrors bögpolare dribblat ihop det med?

var det inte gubben från barnjournalen som importerade fruar från Thailand?
Citera
2010-03-02, 10:50
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber Harris
var det inte gubben från barnjournalen som importerade fruar från Thailand?

Han åkte knullbombaren till Gdansk för att hämta nya fruar enligt Jan Banan i Torsk på Tallinn
Citera
2010-03-02, 12:19
Medlem
Blaavalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
En sak som var kul att se var den rollfigur som Bengt Alsterlind gjorde i filmen Smala Sussie. Som var en total motsats till den lite godmodiga, klämkäcka framtoningen som han hade som programledare i "Hajk".
Tänkte bara tillägga att jag träffat Bengt och att han var en väldigt rolig, öppen och avslappnad person
Citera
2010-03-02, 12:51
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Han åkte knullbombaren till Gdansk för att hämta nya fruar enligt Jan Banan i Torsk på Tallinn
Om han nu tog färjan så går Polen-färjorna från Ystad till Swinoujscie, inte Gdansk! Vidare så är en "knullbombare" benämningen på ett flygplan som går till Thailand, ursprungligen med amerikanska soldater på permission, sedermera med turister från Europa.

Men det stämmer att Bengt Fahlström importerade en mycket yngre polsk fru som var ensamstående med ett barn för mer än tjugofem år sedan.
Senast redigerad av Spelvin 2010-03-02 kl. 12:54.
Citera
2010-03-02, 13:10
Medlem
Avon Barksdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelvin
Om han nu tog färjan så går Polen-färjorna från Ystad till Swinoujscie, inte Gdansk! Vidare så är en "knullbombare" benämningen på ett flygplan som går till Thailand, ursprungligen med amerikanska soldater på permission, sedermera med turister från Europa.
Du vet att Torsk på Tallinn är en film, va?
Citera
2010-03-02, 13:39
Medlem
basseakers avatar
Det kan ju också vara så att det var en man som var lik honom också.
Sen så är det väll aldrig otänkbart att någon är homosexuell.
Citera
2010-03-07, 17:35
Medlem
Sist jag "träffade" bengt alsterlind så höll han på att köra in i mig med sin cykel. Mitt på torget, mitt på ljusa dagen och tillsynes nykter.
Inte ens ett "ursäkta" utan han cyklade därifrån med en blick som sa "Du vet vem jag är. Ur vägen dödlige".

Ett roligt rykte: bengt alsterlind spärrade in sin son i källaren för att han var punkare när han var ung. Han fick komma ut när han slutade med dumheterna.
Jag kan absolut inte säga att det skulle vara sant men det är vad jag har hört iaf
Citera
2010-03-07, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Sist jag "träffade" bengt alsterlind så höll han på att köra in i mig med sin cykel. Mitt på torget, mitt på ljusa dagen och tillsynes nykter.
Inte ens ett "ursäkta" utan han cyklade därifrån med en blick som sa "Du vet vem jag är. Ur vägen dödlige".

Ett roligt rykte: bengt alsterlind spärrade in sin son i källaren för att han var punkare när han var ung. Han fick komma ut när han slutade med dumheterna.
Jag kan absolut inte säga att det skulle vara sant men det är vad jag har hört iaf
Så ni höll på att cykla in i varandra och han verkade nykter,jaha...!!
Citera
2010-03-07, 19:22
Medlem
nej jag stod still.
sen var det väll det sista stycket som var det "viktiga".
det första var mer som ett svar på att någon hade uppfattat honom som trevlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in