Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-28, 00:17
Medlem
€rics avatar
Godagens.

Jag vet att folk vill kunna "gömma" eller ta bort vissa delar av forumet för de skriver aldrig där, samt de är rätt mycket forum och ibland blir det rörigt.

Vet inte varför detta inte kommit, kanske för svårt.

Iaf har jag en annan ide, det är att man ska kunna ta bort/gömma en hel avdelning från sin profil.

Tex, kanske jag inte alls är intresserad av droger och väljer att gömma den eller livstil etc.

Enklare för oss "casual visitors " som kanske inte är så intresserade av alla avdelningar!

Mvh
Citera
2009-11-28, 00:19
Medlem
honken80s avatar
Det finns, det är en liten röd pil på höger sida av forumrubrikerna.
Citera
2009-11-28, 00:20
Medlem
Clit_Commanders avatar
Du kan ju minimera varje del om du klickar på pilen längst till höger. Annars är det väl bara att undvika att gå in på de delarna du inte vill? Ingen tvingar in dig.
Citera
2009-11-28, 00:20
Medlem
Hevoxs avatar
EDIT: Tänk att man får lära sig något nytt varje dag

Ignorera mitt inlägg.
Citera
2009-11-28, 00:21
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clit_Commander
Du kan ju minimera varje del om du klickar på pilen längst till höger. Annars är det väl bara att undvika att gå in på de delarna du inte vill? Ingen tvingar in dig.

Det visste jag inte! Tackar.

Och det handlar inte om att jag måste gå in, utan att det blir lättare att navigera.
Citera
2009-11-29, 13:24
Medlem
Jag snubblade över prenumerationer i går. När man går in i en avdelning så klickar man på Forumverktyg och sen Prenumerera på det här forumet, då hamnar de i Kontrollpanelen. Då ser man bara de avdelningar man är intresserad av
Citera
2010-03-28, 11:20
Medlem
Gömma avdelningar

Ja, kan man inte som inloggad få välja vilka avdelningar som ska respektive inte ska visas under forumindexet? Skulle till exempel vara skönt att slippa se MGBs rubriker som "griskulting i förrutnelse" när man scrollar förbi. Lika så peddo-avdelningens.

Kram
Citera
2010-03-28, 11:23
Medlem
Herr_Oins avatar
Behövs det verkligen? Om du använder dig av toppmenyn istället för den vanliga index-sidan slipper du scrolla förbi alla "jobbiga" avdelningar.
Citera
2010-03-28, 11:25
Medlem
Big_Bites avatar
Klicka på pilen till höger om Avdelningsnamnet.

http://i42.tinypic.com/28s085z.jpg
Citera
2010-03-28, 11:33
Medlem
Tack. Problemet är bara att MGB ligger under Kultur och jag vill kunna se den avdelningen.
Citera
2010-03-28, 11:56
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duckdigger
Tack. Problemet är bara att MGB ligger under Kultur och jag vill kunna se den avdelningen.
Alltså...
http://img9.imageshack.us/img9/9522/bild4m.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in