Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Kunde inte sagt det bättre själv!
Ett_hund:
Lägg fram som förslag att återinföra "vilka kör på"-trådarna i respektive drogavdelning, samt "vilka e finns i din stad" i centralstimulantia. Det är fler nackdelar än fördelar att inte låta dem ligga klistrade. Det blir tusen trådar som handlar om samma sak om man inte samkör dem.
PS. Lite halvspeedad så orkar inte hålla på privva runt, ska vidare, och nu kan alla läsa och tycka till. Om denna tråd gör sig bättre i flashback/förslag på förbättringar så får ni flytta den. Peace.
Då tycker jag de skall införa så att man inte får postcount av att posta i dessa trådar. Annars kommer folk bara spamma i dessa trådar i hopp om att få upp sina postcounts. Folken här är väldigt kåta på att ha så många inlägg som möjligt. Lite störande tycker jag, då en 09a med 13 inlägg kan ha lika mycket kunskap som en 04a med 5603 inlägg. Dock känns det säkrare inom subforumen "drogshoppar" att lita på folk som vart medlemmar ett längre tag och har visat intresse för att hjälpa folk och tillföra forumet något. Men det finns ju även gamla FB rävar som får för sig att blåsa, kolla bara på Fordie (har jag för mig det var) som blåste skiten ut många på FB.
Anledningen till att jag vill att dessa trådar inte skall ge postcount är för att folk här tror att man vet mest ju fler poster man har och ju längre tid man vart medlem.
Sen kan jag hålla med om att man har mer tillit till någon som har vart medlem längre och har visat kunskap genom sina inlägg. Men detta har ju inget med postcounten att göra. "
Hellre kvalitet än kvantitet"
Så om vi skall föra tillbaka "vilka kör på-trådarna" till respektive forumsdelar tycker jag att inlägg som postas i dessa inte borde räknas med i ens postcount.
Nu känns det som inlägget blev lite långt, rörigt och kanske lite OffT, men jag har intagit 200mg Tramadol, 4mg Iktorivil samt 1 eller 2mg Lorazepam

Så jag kan med gott samvete skylla på detta.
Tagit runt 20 minuter att bara skriva och redigera inlägget. Men just nu har jag så mysigt så det har bara vart en rolig sysselsättning denna tidiga lördagskväll.