• 2
  • 3
2009-11-27, 19:24
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmelon
Nej jag är väl inte den förste att inse hur det ligger till
men på vilket sätt är det trams?

Jag tror jag kallar mej nationalist på samma grunder som många andra.
Jag är både kultur- och etnonationalist samt etnopluralist.
Jag vill m.a.o. bevara vår kultur och vår nation (dvs vår etniska folkgrupp).

Bevisbördan ligger på dig..

Jag måste ha missuppfattat helt vad du var för en person. Du är alltså någon förvirrad typ av nationalkommunist..
Citera
2009-11-27, 19:41
Medlem
Citat:
Svensk nationalism är inte det samma som nazism/fascism och alltså behöver man inte ha med dessa ideologier att göra bara för att man kallar sig nationalist eller för den delen nationell.

De löss som borde skakas bort är sådana outbildade inavlade bönder som troligen är emot invandrare för att de är rädda för dem och säkert rädda för allt som rör sig utanför byn. Dessa är iof så renrasiga att de inte har en droppe blod i omlopp som härstammar från utsocknes.
Dessas argument, om de alls kommer med några ligger allt som oftast på en så otroligt låg nivå att man snarare blir förbannad på dem för att de skälper mer än hjälper och man skäms att man ens trodde man stod på samma sida som dem i frågan...
Är det så illa i Sverige.Om du är svensk och du kallar de ädla folket till löss som bör skakas bort så vad kan då rädda ditt land från mångkultur och senare kanske en neger som är statsminister.Jag kan inte förstå att du inte vaknar och förstår att de du talar om son löss är de som kan rädda ditt land från att nationellt utrotas.Gå med i deras led och tänk på ditt fosterland och ge skit i det folk som "kommer och förstör".Förr sköt jag alltid på meloner.
Senast redigerad av molly62 2009-11-27 kl. 19:44.
Citera
2009-11-28, 09:59
Medlem
Kaktusmelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molly62
Är det så illa i Sverige.Om du är svensk och du kallar de ädla folket till löss som bör skakas bort så vad kan då rädda ditt land från mångkultur och senare kanske en neger som är statsminister.Jag kan inte förstå att du inte vaknar och förstår att de du talar om son löss är de som kan rädda ditt land från att nationellt utrotas.Gå med i deras led och tänk på ditt fosterland och ge skit i det folk som "kommer och förstör".Förr sköt jag alltid på meloner.

Ja så illa är det. Men jag ser inte det ädla i den grupp jag beskrev och jag ser inte alls hur någon av dessa skall kunna rädda Sverige från mångkultur. Jag tycker att du borde vakna upp och se att dessa inte all är de som kan rädda vårt land från att nationellt utrotas och att de snarare är en belastning för den nationella rörelsen än ett stöd. Jag tänker för guds skull inte ställa mig i samma led som dessa. Jag står redan i de nationella leden men väljer var i ledet jag står. Förövrigt så vågar jag, till skillnad från er andra vara självkritisk mot de egna ledet men ni kanske tycker att all självkritik är förräderi och att det är bättre att blunda för hur det är.
Citera
2009-11-28, 10:40
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ja så illa är det. Men jag ser inte det ädla i den grupp jag beskrev och jag ser inte alls hur någon av dessa skall kunna rädda Sverige från mångkultur. Jag tycker att du borde vakna upp och se att dessa inte all är de som kan rädda vårt land från att nationellt utrotas och att de snarare är en belastning för den nationella rörelsen än ett stöd. Jag tänker för guds skull inte ställa mig i samma led som dessa. Jag står redan i de nationella leden men väljer var i ledet jag står. Förövrigt så vågar jag, till skillnad från er andra vara självkritisk mot de egna ledet men ni kanske tycker att all självkritik är förräderi och att det är bättre att blunda för hur det är.
Men slappna av nu, lille vän. Kom igen när du gjort något annat än att krigat på internet och byggt en hemsida där men lekt med ord och skapat en omöjlig ideologi. Vidare så har man inte rätten att kalla sig nationell kämpe om man inget gör, så du är och förblir en helt vanlig snackare.
Citera
2009-11-28, 11:15
Medlem
Kaktusmelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Men slappna av nu, lille vän. Kom igen när du gjort något annat än att krigat på internet och byggt en hemsida där men lekt med ord och skapat en omöjlig ideologi. Vidare så har man inte rätten att kalla sig nationell kämpe om man inget gör, så du är och förblir en helt vanlig snackare.

Ni kan ju fortsätta tro att det är så det förhåller sej men vad gör väl det, sanningen är ju vad den är oavsett vad ni tror

Det har blivit mer internetkrigande på sista tiden men det är för att nk-rörelsen inte vuxit sig stor nog att gå ut i irl-aktivism, men den är på god väg. Vi står på tröskeln ut s.a.s.

Jag har aldrig kallat mig "nationell kämpe", utan enbart nationell.
Och jag håller med om att jag kanske i nuläget är en vanlig snackare men det hör ju ihop med vad jag skrev ovan. Men det är ju tur att du och alla andra är sånna grymma kämpar
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in