• 3
  • 4
2016-11-12, 22:03
Medlem
Vilken skitsida. Det enda man behöver göra för att få ut sina pengar är att skicka in kopior på pass, körkort, folkbokföringen och ett officiellt dokument på vad mamma hette i efternamn innan hon fått kuk och sedermera mig .. allt över flera dagars processande.

Sätta in pengar va lätt därimot. 10/10

Undvik skiten.
Citera
2016-11-14, 00:53
Medlem
SteveHanzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den-Fete
Vilken skitsida. Det enda man behöver göra för att få ut sina pengar är att skicka in kopior på pass, körkort, folkbokföringen och ett officiellt dokument på vad mamma hette i efternamn innan hon fått kuk och sedermera mig .. allt över flera dagars processande.

Sätta in pengar va lätt därimot. 10/10

Undvik skiten.

Håller med. Sjukt snäva regler för var i världen man får spela också. Aldrig haft issues på resor med bet365, William Hill eller de andra stora. Men Ladbrokes? Frös mitt konto efter första inloggningen på utlandssemester pga försök till spel från förbjuden region.

Hade bara småsummor så orkade inte ens ta tag i skiten när jag kom hem.

Undvik.
Citera
2017-11-10, 18:00
Medlem
Fler än jag som har problem att komma in på sidan?
Citera
2019-05-03, 11:46
Medlem
Aftonhorans avatar
Alltså var hittar jag Ladbrokes Trippel skraplott, de hade väl nån skraplott som hetter Lyn också eller nåt.. länkar?
Citera
2020-02-10, 10:28
Medlem
Jag spelade på några Politiska partier på labrokers och om jag inte minns fel satsatde jag 3000:- och Vann 3500:- isamband med valet-2014, det kom inegn redogörelse på rättninget till min e-post

jag försöker få ut detta saldo men dom krånglar, verkar som ladbrokers är rena dyngan som borde jämnas med marken med en bomb
Citera
2020-02-10, 18:13
Medlem
Fyllefyllots avatar
Sjukt ändå att Ladbrokes inte har svensk licens.
Citera
2020-02-10, 20:13
Medlem
fick följande svar för en 1/2 timme sedan:

Hi Xxxxxx,

Thank you for contacting Ladbrokes Customer Support regarding your account. I appreciate you taking time to contact us and I am happy to assist you. I hope this email finds you well.

I have reviewed your account and no remaining balance here. Please be reminded that you have not made any deposit transaction either way.

I hope that I have been able to answer your query fully. For a quicker response, please contact us via Live Chat on the website.

Kind regards,

Xxxx
Ladbrokes Customer Support

At Ladbrokes we are determined to deliver great Customer Service and would appreciate a moment of your time to complete a short survey regarding this email, this survey can be found here.
Citera
2020-02-10, 21:59
Medlem
Ladbrokes finns väl inte för Svenskar längre dom har inte sökt licens va jag vet
Citera
2020-02-13, 17:32
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Sjukt ändå att Ladbrokes inte har svensk licens.

De satsade rätt friskt på svenska marknaden för många år sen. Kontor på Östermalm, Douglas Roos och Niklas Kulti figurerade en del i media.
Citera
2020-02-13, 22:30
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
De satsade rätt friskt på svenska marknaden för många år sen. Kontor på Östermalm, Douglas Roos och Niklas Kulti figurerade en del i media.

Ja, de körde ju på precis som alla andra förut så jag förstår inte varför de har kastat in handduken fullständigt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in