2011-07-04, 22:45
Medlem
krachons avatar
Var i akut behov av delar inför en besiktning.

Beställde och betalde ett avgassystem i mellandagarna, kom med posten-paket inom 2 dagar, alla delar med och sitter fortfarande på plats, :-D

Klart bra pris oxå!

Mvh

Krachon
Citera
2014-06-27, 11:25
Medlem
Eftersom jag också är missnöjd med skruvat.se vill jag göra tillägg i tråden.

Kollade på att beställa delar till båten.
Står att ajg ska tjäna 20% hur I H*****E går det till när dom är dyrare än originalhandlarna.
DÅ har jag kollat på flera stället och alla säger samma sak att dom har prislistan från generalagenten.

SKRUVAT.SE = BLUFF
Blufföretag.
Citera
2014-06-27, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel24

Står att ajg ska tjäna 20% hur I H*****E går det till när dom är dyrare än originalhandlarna.
DÅ har jag kollat på flera stället och alla säger samma sak att dom har prislistan från generalagenten.

SKRUVAT.SE = BLUFF
Blufföretag.
antar att du driver en konkurerande firma
Citera
2014-06-27, 19:21
Medlem
dayweeds avatar
Bluff? Jag köpte ett tanklock som passade perfekt (dock stod det på produkten "use for emergency") men det verkar fungera bra hur som helst. Beställde i onsdags och fick det idag, 59 kr inklusive frakt!
Citera
2014-06-27, 21:01
Medlem
zoombos avatar
Billigare att köpa direkt från Tyskland. Tro mig. Snabb leverans och bra märken, långt under svenska priser.
Citera
2014-06-27, 22:31
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoombo
Billigare att köpa direkt från Tyskland. Tro mig. Snabb leverans och bra märken, långt under svenska priser.
Snabb leverans? Hur lång leverans då, en vecka typ?
Citera
2014-06-27, 22:34
Medlem
mainfurers avatar
Tycker det funkade bra i början, nu har de höjt priserna rejält på vissa grejer. Ett OK till min bil kostade 1400:- när jag köpte ett, nu kostar det 2600:- handlar hellre på mekonomen, får grejerna nästa dag o det mesta är billigare.
Citera
2014-06-27, 22:44
Medlem
zoombos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Snabb leverans? Hur lång leverans då, en vecka typ?
Ibland under en vecka. Leverans dörr till dörr. Totalt fraktpris €16 - och då ryms det mycket prylar!
Kolla http://profiteile.de/
Citera
2014-06-27, 22:58
Medlem
OrakelSpektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel24

SKRUVAT.SE = BLUFF
Blufföretag.
Citat:
Ursprungligen postat av -nimda-
antar att du driver en konkurerande firma
Jag handlade ganska dyra grejor.

De tog pengarna från kontot, men skickade ingenting.
När jag ringer säger de att "köpet inte blev avslutat", sedan kan de inte hjälpa till om inte jag kan svara på allt om ordernummer osv. ALLA ANDRA FÖRETAG KAN SE MINA KÖP OM JAG NÄMNER MINA PERSONUPPGIFTER, men Skruvat säger med sin jättetrevliga röst att de inte kan hjälpa till av en krystad anledning.
Nu har det gått lååååång tid. Jag kommer aldrig få bildelarna och aldrig mer se pengarna. Köper du på skuvat så kom ihåg att jag varnat dig!
Citera
2014-06-27, 23:05
Medlem
mainfurers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrakelSpektakel
Jag handlade ganska dyra grejor.

De tog pengarna från kontot, men skickade ingenting.
När jag ringer säger de att "köpet inte blev avslutat", sedan kan de inte hjälpa till om inte jag kan svara på allt om ordernummer osv. ALLA ANDRA FÖRETAG KAN SE MINA KÖP OM JAG NÄMNER MINA PERSONUPPGIFTER, men Skruvat säger med sin jättetrevliga röst att de inte kan hjälpa till av en krystad anledning.
Nu har det gått lååååång tid. Jag kommer aldrig få bildelarna och aldrig mer se pengarna. Köper du på skuvat så kom ihåg att jag varnat dig!
Verkar det för bra för att vara sant så brukar det vara så! Är nog mest godtrogna som handlar där numera.
Var som sagt bra i början, men nu orkar jag inte ens jämföra den sidan med nått annat, priserna har mer än dubblats. Brorsan säger samma sak som har ett annat märke. De är nog borta snart!

Annars: bra grejer hittils
Citera
2014-06-27, 23:12
Medlem
Jag har bara köpt billigare grejer på skruvat (så som spolarpump, blinkers osv) men varit helnöjd varenda gång. Rekommenderar absolut skruvat.se - men var noga med att jämföra priserna. På en del grejer är de billigare än vad skrotarna är (iaf till min gamla Astra), en del grejer är nästintill lika dyra som hos Mekonomen.

I övrigt; snabb och pålitlig leverans. Vi är mycket nöjda såhär långt.

Måste dock tillägga att outlook/hotmail varnar mig för skruvat.se när jag får mail från dem. Det står alltid "Var försiktig! Den här avsändaren godkändes inte i vår bedrägerikontroll.".
Citera
2014-06-27, 23:13
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoombo
Ibland under en vecka. Leverans dörr till dörr. Totalt fraktpris €16 - och då ryms det mycket prylar!
Kolla http://profiteile.de/
Tack! Ja brukar alltid låta verkstan fixa allt annars men ett litet tanklock tänkte jag att jag kunde köpa själv. Allt frid och fröjd, inga problem med skruvat.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in