• 1
  • 2
2009-11-24, 15:10
Medlem
tltpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Tack igen! Jag terkommer nr installationen av Leopard skiter sig.
Mvh

Rtt svrt att misslyckas med, kan vara ett bra tillflle att rensa datorn ocks om du pallar, s du fr en frsch start.
Citera
2009-11-24, 15:15
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Rtt svrt att misslyckas med, kan vara ett bra tillflle att rensa datorn ocks om du pallar, s du fr en frsch start.

Okej, nu frbryllade du mig s jag mste bara frga. Nr jag installerar Leopard frn Tiger s blser jag vl hela hrddisken?! P dig lter det som att det r en vanlig uppdatering.

Urskta mina ringa datorkunskaper!
Citera
2009-11-24, 15:22
Medlem
tltpinnes avatar
Citat:
Okej, nu frbryllade du mig s jag mste bara frga. Nr jag installerar Leopard frn Tiger s blser jag vl hela hrddisken?! P dig lter det som att det r en vanlig uppdatering.

Urskta mina ringa datorkunskaper!

Du mste inte blsa disken, utan du kan kra en uppgradering, men det r upp till dig. Uppgraderingen r naturligtvis enklare d du slipper mecka med all din befintliga data. Men p nt stt knns alltid en clean install bttre.
Citera
2009-11-24, 15:44
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Du mste inte blsa disken, utan du kan kra en uppgradering, men det r upp till dig. Uppgraderingen r naturligtvis enklare d du slipper mecka med all din befintliga data. Men p nt stt knns alltid en clean install bttre.

Ok! Det lutar t att tmma den. Knns som sagt bttre. Tack.
Citera
2009-11-25, 11:09
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Gr det att partionera en extern hrddisk med Disk utility utan att radera det som redan finns p den???
Citera
2009-11-26, 11:10
Medlem
tltpinnes avatar
Citat:
Gr det att partionera en extern hrddisk med Disk utility utan att radera det som redan finns p den???

Absolut!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in