Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-23, 13:45
Medlem
Mr Coffees avatar
Jag efterlyser en funktion som vid citering av ett inlägg även lyfter med tidsangivelse och datum för när detta inlägg postades. Detta kan ju vara information som går att radera manuellt när man citerar men som i "default"-läget finns med.
Ibland vill jag gå tillbaka och läsa ett citerat inlägg i sin kontext i tråden och i långa trådar så vet man inte var man ska börja leta.
Vad tror ni om detta?
Citera
2009-11-23, 13:46
Medlem
raggarsvins avatar
och en länk till ursprungsinlägget(inlägget man citerade) vore bra, men det finns det redan en tråd om tror jag.
Citera
2009-11-23, 14:00
Medlem
Targenors avatar
Jag tycker en länk är det som passar bäst, tid och datum känns isåfall överdrivet om det finns en länk till inlägget man quotar
Citera
2009-11-23, 14:04
Medlem
BagareBengts avatar
Ändras postcountnumret ht tps://ww w. flashback .info/showpost.php?p=19957252&postcount=3 om poster raderas så blir det ju svårt med länkning. Ändras det?
Citera
2009-11-23, 17:36
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Jag efterlyser en funktion som vid citering av ett inlägg även lyfter med tidsangivelse och datum för när detta inlägg postades. Detta kan ju vara information som går att radera manuellt när man citerar men som i "default"-läget finns med.
Ibland vill jag gå tillbaka och läsa ett citerat inlägg i sin kontext i tråden och i långa trådar så vet man inte var man ska börja leta.
Vad tror ni om detta?

Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
och en länk till ursprungsinlägget(inlägget man citerade) vore bra, men det finns det redan en tråd om tror jag.

Har faktiskt tänkt på exakt dessa två saker. Tycker det låter som en jävligt bra idé.
Citera
2009-11-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Vad tror ni om detta?

Håller med, mycket bra idè.
Citera
2009-11-23, 20:00
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emilemilemil83
Håller med, mycket bra idè.

Frågan är bara hur ofta det blir något av alla dessa idéer. Någon som har koll?
Citera
2009-11-23, 21:47
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Ändras postcountnumret ht tps://ww w. flashback .info/showpost.php?p=19957252&postcount=3 om poster raderas så blir det ju svårt med länkning. Ändras det?
Nej, det är som att gå in på en sådan länk efter att inlägget tagits bort, du kommer till en sida som säger att inlägget är otillgängligt. Eller att det går från att vara en länk till vanlig text.
Citera
2009-11-24, 07:48
Medlem
epost72s avatar
Citera, få med vilket inlägg i tråden? tangerar önskemålet i denna tråd. och den finns med i Sammanställning av alla föreslagna funktioner - nya som gamla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in