Hur stänger man av den och gör så att den inte startas när jag sätter på datorn? (Nu är det ju ingen sidpanel längre, men dessa gadgets)
Ja, det kan vara rätt bra och ha, men skiten suger 3 gånger så mkt minne än allt annat, trots att jag inte har en enda gadget igång.
Ladda ner rainmeter och strunta i gadgets(om det inte e nån speciell du ska ha). Kolla: http://img39.imageshack.us/img39/8638/rainmeter.png Sjukt simpelt och går att anpassa otroligt mycket. Återkommer angående att stänga av autostart på gadgets.
Det e najs att slå på datorn och mötas av ett snyggt skrivbord!
En fråga ang rainmeter (som för övrigt var jävligt sweet) Om jag vill få igång tex gmail eller ändra drive till hårddisken så står det "Enter your Google login data using the variables "GmailUsername" and "GmailPassword"."
Vart gör jag det?
Jag klickade på "Edit skin" och letade reda på GmailUsername och ändrade, men det hände inget.. Är jag på fel plats?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!