• 1
  • 2
2009-11-21, 14:27
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deewan
Finns många trådar om diverse rökmixar som varit lagliga.
Mina erfarenheter;

Första vågen var spice. Märkbart rus, munchies, muntorrhet. Man blev ganska seg och hög i flera timmar, ingen roligt rus, mest sänkande nedåt och tråkigt. Tog en gås spice runt 17-tiden och skulle jobba vid 22 och var fortfarande bäng/seg :S Det jobbigaste var när jag kom hem och skulle röka en gås och sova. Herregud, låg i sängen med vatten i munnen som jag inte svalde, utan bara hade i munnen för att det var så jävla torrt, sån cottonmouth fick jag

Smoke var upplyftande, intensivt och jävligt lik the real deal, men höll i 30-40 min max. Men sen blev man nykter igen utan att ens känna av att man varit bäng, man blir klar igen. Går att röka och sedan fortsätta med livets ärenden efter ruset utan problem.Munchies, lite muntorrhet, tankarna for iväg som fan. Jag gillar det och många har skrivit att det är deras favoritrökmix på laglig väg. Skunk anbow, första, var identiskt med smoke enligt engelska forum

Jo precis, men röda ögon har jag aldrig läst om Vad säger du?
Citera
2009-11-21, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
Jo precis, men röda ögon har jag aldrig läst om Vad säger du?

Av spice fyfan, glansiga ögon som tefat Men av smoke vet jag inte, jag har för mig att man inte ser bäng ut, men är inte säker. Var kul, sprang runt på emmabodafestivalen med bong i ena handen och öl i andra och rökte Smoke överallt, ingen som brydde sig.
Citera
2009-11-21, 15:10
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deewan
Av spice fyfan, glansiga ögon som tefat Men av smoke vet jag inte, jag har för mig att man inte ser bäng ut, men är inte säker. Var kul, sprang runt på emmabodafestivalen med bong i ena handen och öl i andra och rökte Smoke överallt, ingen som brydde sig.

Nice
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in