2009-11-21, 00:27
Bannlyst
Var det kvatitet eller kvantitet man ville??

En användra som heter PHOTOMAN eller nåt skit saxar en hel sida från en kurdisk sida och försöker ska en debatt utan någon som helst trolig källa på det kurdsidan skriver om,
men saken är att modratorerna inte reagerar på trådskaparens källa och sätter lås på den utan helt förväntar sig en debatt om det påstådda.

Om det är såhär FB funkar så tänker jag också saxa från olika sidor utan somhelst någon specifik källa utan att det räcker nog med en sida som skriver saker som jag vill höra utan att det behöver vara sant eller inte, och hoppas på en debatt här på FB.
Citera
2009-11-21, 00:28
Medlem
Men läs inte hans trådar då.
Citera
2009-11-21, 00:29
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Det går att ignorera användare. Gå in på dennes profil och tryck "Lägg till på ignoreralista".
Citera
2009-11-21, 00:30
Medlem
Fitipaldis avatar
Man måste väl inte nödvändigtvis diskutera saker som är sanna? Skit bara i att läsa trådarna om du stör dig så mycket på det, och saxa på du - jag kommer inte läsa iallafall.
Citera
2009-11-21, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
Det går att ignorera användare. Gå in på dennes profil och tryck "Lägg till på ignoreralista".

Det handlar inte om att ignorera någon bara för den har osanna disskusioner.
Det jag vill få fram är att, det verkar vara så fritt fram här på FB.
Skriv vad du vill,hur du vill utan någon somhelst belägg på det.
Citera
2009-11-21, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Protesmannen
Var det kvatitet eller kvantitet man ville??

En användra som heter PHOTOMAN eller nåt skit saxar en hel sida från en kurdisk sida och försöker ska en debatt utan någon som helst trolig källa på det kurdsidan skriver om,
men saken är att modratorerna inte reagerar på trådskaparens källa och sätter lås på den utan helt förväntar sig en debatt om det påstådda.

Om det är såhär FB funkar så tänker jag också saxa från olika sidor utan somhelst någon specifik källa utan att det räcker nog med en sida som skriver saker som jag vill höra utan att det behöver vara sant eller inte, och hoppas på en debatt här på FB.

Ditt namn håller standard ser jag.
Citera
2009-11-21, 00:43
Medlem
honken80s avatar
Låter ju som att du har ett starkt kort då, in och debattera i tråden.
Citera
2009-11-21, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Låter ju som att du har ett starkt kort då, in och debattera i tråden.

Har ju en nolla som dig, vi kan forsätta disskutera vidare i den här skittråden, eller är du för fin för det ?
Citera
2009-11-21, 01:17
Medlem
Bean11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protesmannen
Har ju en nolla som dig, vi kan forsätta disskutera vidare i den här skittråden, eller är du för fin för det ?
WTF? Ja, protestera visar du tydligt i denna tråd
Citera
2009-11-21, 01:37
Medlem
BePositives avatar
Skicka ett PM till någon moderator i det berörda forumet. Alt skicka RP på de berörda inläggen för 0.08

Citat:
0.08. Viss spridning av upphovsrättskyddat material är förbjudet

Det är inte tillåtet att efterfråga eller publicera direktlänkar som ger tillgång till upphovsrättskyddade filer och material som exempelvis musik, filmer och datorprogram utan upphovsmannens tillstånd. Inte heller är det tillåtet att använda forumet som redskap för sådan spridning. Däremot är det tillåtet att länka till webbplatser och program som möjliggör detta, samt även diskutera ämnet som sådant.

Det är inte tillåtet att citera hela verk eller artiklar utan upphovsmannens tillstånd. Citeras delar ska källa anges.
Citera
2009-11-21, 05:19
Medlem
moderatswings avatar
Moderatorerna kan inte kontrollera om det som påstås är sant eller om källorna är pålitliga. Det är inte moderatorernas uppgift!

Är källorna icke-trovärdiga får du bemöta användaren med det i diskussionen. Detta är ett diskussionsforum.
Citera
2009-11-21, 06:04
Medlem
b0gfettos avatar
Vafan är det med alla hjärnslösa människor som skapar trådar i Flashback nu för tiden?

"Han får, därför får jag!", MEN GÖR DET DÅ SLÖHJÄRNA! Hoppas du bli bannad också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in