Jag har samma problem typ! Har Windows xp och Firefox 3.5 och varje gng jag trycker p nn artikel p aftonbladet str de hmtar data frn survey.cnet.com och sen hnder inget mer. r inte s datakunnig och behver hjlp, har tagit bort firefox och installerat igen men samma sak....
Det funkar p explorer iallafall men det vill jag inte anvnda direkt
om du nu har xp gr du in i kontrollpanelen > klicka p ntverks och internet -instllningar > hgerklicka p den ntverksanslutning som du anvnder > markera Internet protokoll (Tcp/IP) och klicka p egenskaper > i det nya fnster du fr upp vljer du "anvnd fljande DNS-serveradress" och fyller i 208.67.222.222...
om du nu har xp gr du in i kontrollpanelen > klicka p ntverks och internet -instllningar > hgerklicka p den ntverksanslutning som du anvnder > markera Internet protokoll (Tcp/IP) och klicka p egenskaper > i det nya fnster du fr upp vljer du "anvnd fljande DNS-serveradress" och fyller i 208.67.222.222...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!