• 1
  • 2
2009-11-21, 02:42
Medlem
gläfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Har inte det funnits ett tag, jag har i alla fall använt det ett par månader. Riktigt bra och blixtsnabbt

http://www.pici.se/pictures/large/siSmVvElv.png
OT: rofl att du trots mac och trots chrome browser har msn.com som startsida, fel på så många sätt :-)

OnT så klarar väl de flesta klienter det. Det är väl snarare det att det är svårt att få webbläsaren till att skicka dem till klienten. Kopierar man länken funkar det i de flesta.
Citera
2009-11-21, 05:21
Medlem
analfabeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gläfs
OT: rofl att du trots mac och trots chrome browser har msn.com som startsida, fel på så många sätt :-)

OnT så klarar väl de flesta klienter det. Det är väl snarare det att det är svårt att få webbläsaren till att skicka dem till klienten. Kopierar man länken funkar det i de flesta.

Jag får det inte att fungera i varken transmission eller utorrent.

Transmission säger nåt om att torrent-filen inte går att laddas ner (doh), och utorrent TOTALT ignorerar länken...
Citera
2009-11-21, 08:21
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Om man är lite insatt och intresserad så noterar en att detta är Datoranvändning - Mac OS vi skriver i. Inte windows forat.

Jo tack. Jag har antagligen kört Mac långt innan du föddes, så det är jag väl medveten om.
Citera
2009-11-21, 10:47
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:

Har inte fått det att fungera med Transmision även om jag kopierar länken
Citera
2009-11-21, 10:49
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Jo tack. Jag har antagligen kört Mac långt innan du föddes, så det är jag väl medveten om.

Men vad intressant. Min första Mac eller ja, familjens första fick vi 1988, så har varit med i svängen länge om vi nu skall mäta Mac Kuk.

Det var en Macintosh II för den som är intresserad. Har kvar den fortfarande i förrådet.
Senast redigerad av AbrahamLincoln 2009-11-21 kl. 10:51.
Citera
2009-11-21, 10:50
Medlem
gläfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analfabeet
Jag får det inte att fungera i varken transmission eller utorrent.

Transmission säger nåt om att torrent-filen inte går att laddas ner (doh), och utorrent TOTALT ignorerar länken...
Aha, du verkar ha rätt. Trodde att de stödde magnet eftersom de stöder dht. En hel del klarnar om man läser den här tråden noggrant:

http://forum.transmissionbt.com/view...php?f=3&t=2439

Och det verkar som att magnetstödet är onödigt och att man kan dra ned torrenten från tpb som vanligt? Själv använder jag inte torrents så jag vet inte. Det finns ju usenet.
Citera
2009-11-21, 16:32
Medlem
Citat:

haha ;D
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in