2010-03-24, 18:48
Medlem
så, vad tycker ni om att röka vallar? är det mer effektivt än oralt? vad är det mest effektivaste egentligen? förutom iv.
Citera
2010-03-24, 20:48
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
så, vad tycker ni om att röka vallar? är det mer effektivt än oralt? vad är det mest effektivaste egentligen? förutom iv.

Bästa är väl ändå att svälja dom som dom är? Jag brukade tugga eller lägga under tungan ibland förut men för mig fungerade inte bättre att göra så. Utan jag får bästa effekt när jag sväljer dom hela bara, rakt av. Gärna med lite starköl eller en schysst whiskey. Att röka vallar är helt värdelöst, bara rent slöseri. För det första tycker jag inte att det kickar överhuvudtaget, och för det andra är det skit farligt för lungorna. Pillerna bryts liksom inte ner när röken väl kommit ner i lungorna. Är fullständigt onödigt att slösa schysst piller på det sättet. Iv däremot kan ge schyssta kickar om man har rätt variant av Diazepam, t.ex flytande Stesolid etc.
Citera
2010-03-25, 10:21
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee

Starkare effekt men det blir sånt helvetes ökat återdoseringsbehov.

Starkare och kortare effekt, jag röstar på oralt inmundigande av bensos.
Citera
2010-04-01, 01:08
Medlem
missWs avatar
Måste bara göra ett litet inlägg; jag föredrar att ta 5: or istället för 10: or. Många som tycker som mig men har inte riktigt fattat varför. Någon som vet om det är någon skillnad eller om det bara är.. random?
Citera
2010-04-01, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missW
Måste bara göra ett litet inlägg; jag föredrar att ta 5: or istället för 10: or. Många som tycker som mig men har inte riktigt fattat varför. Någon som vet om det är någon skillnad eller om det bara är.. random?

haha beror ju på hur mkt diazepam du vill ha i dig?? lr gillar du de andra ämnena som man fyller ut tabletterna med? köp lite druvsocker och ta det samtidigt som du tar en tia istället för två femmor vettja så kommer du gillar tian bättre
Citera
2010-04-01, 16:01
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Samma här, tycker femmorna är mer potenta av någon anledning.
Citera
2010-04-10, 10:22
Medlem
missWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildisen
haha beror ju på hur mkt diazepam du vill ha i dig?? lr gillar du de andra ämnena som man fyller ut tabletterna med? köp lite druvsocker och ta det samtidigt som du tar en tia istället för två femmor vettja så kommer du gillar tian bättre

Det spelar ingen roll hur mycket jag vill ha i mig, tar jag samma dos av 5orna som 10rna så får jag ändå lite bättre/snabbare effekt än 10rna. Men antar att det är som du säger, att det är de andra ämnena som används för att fylla ut 5orna som funkar bra på mig.
Ska prova att dra druvsocker samtidigt, tack för tipset!
Citera
2010-04-10, 12:37
Medlem
Knarkboxs avatar
Är femmor och tior lika stora?
Annars kan det vara att tior är långverkande och femmor kortare.
Citera
2010-04-10, 14:38
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Det spelar ingen roll hur mycket jag vill ha i mig, tar jag samma dos av 5orna som 10rna så får jag ändå lite bättre/snabbare effekt än 10rna. Men antar att det är som du säger, att det är de andra ämnena som används för att fylla ut 5orna som funkar bra på mig.

Citat:
Ursprungligen postat av FASS
Tabletter 5 mg: Laktosmonohydrat 100 mg, magnesiumstearat, mikrokristallin cellulosa, polysorbat 80, povidon, potatisstärkelse, talk.

Tabletter 10 mg: Laktosmonohydrat 200 mg, magnesiumstearat, mikrokristallin cellulosa, polysorbat 80, povidon, potatisstärkelse, talk.

Med tanke på att de innehåller samma bindningsmedel så är den teorin felaktig. Placebo är förmodligen boven i det hela, underskatta aldrig placebo.
Citera
2010-04-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ska prova att dra druvsocker samtidigt, tack för tipset!

Ta även grapefruktjuice (ej koncentrat), det ger en liten liten boost faktiskt :P Själv har jag inte känt någon skillnad på femmor och tior, men mycket beror ju på hur mycket man käkat tidigare om man hållt upp nån vecka o tar några femmor istället för hälften så många tior så är de ju mer potenta än om man INTE hållt upp en vecka och tar samma mängd diazepam i form av tio-tabletter.

Hoppas du förstår vad jag menar, jag stödjer nog snarare placebo-teorin där =/
Citera
2010-04-10, 18:11
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildisen
Ta även grapefruktjuice (ej koncentrat), det ger en liten liten boost faktiskt :P

Just diazepam boostas inte speciellt mycket av grapefrukt, teoretiskt så påverkas bara en del av nedbrytningen, men personer påverkas väl lite individuellt. Om man nu ska boosta benso med grapefrukt så kör på alprazolam, triazolam och midazolam fram för allt.
Citera
2010-04-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Just diazepam boostas inte speciellt mycket av grapefrukt, teoretiskt så påverkas bara en del av nedbrytningen, men personer påverkas väl lite individuellt. Om man nu ska boosta benso med grapefrukt så kör på alprazolam, triazolam och midazolam fram för allt.

aa men enligt en viss harvardstudie varnar de till och med att använda för mycket grapefrukt i kombination med diazepam. dock så är skillnaden knappt märkbar (min egna erfarenhet), men o andra sidan liten liten boost + lite placebok och sen massor nyttig grapefrukt i omlopp är ju egentligen bara positivt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in