• 2
  • 3
2013-09-09, 15:30
Medlem
Mankostankos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xinadrox
Det är sorgligt att TV Tokyo bestämde sig för att inte sända FT längre, och mitt under den bästa delen på länge hoppas det är tillbaka snart så man kan fortsätta titta på denna galet grymma animeserie
Nja, dom bestämde sig inte för att sluta sända. Det gick bara snett för dom och vad jag har hört från många andra ska den komma tillbaka mot november tiden
Citera
2014-01-08, 13:48
Medlem
Mankostankos avatar
För er som inte hört eller läst "rykterna" som Hiro Mashima Själv har släppt ut så kommer Fairy Tail i största sannolikhet komma tillbaka i April

En av alla länkar jag hittat: http://www.animenewsnetwork.com/news...tarts-in-april
Citera
2014-04-27, 10:51
Medlem
Animen har dragit igång igen såg jag nu, någon som har återupptagit tittandet?
Citera
2014-04-27, 14:40
Medlem
Kroegarns avatar
Tycker animationen har ändrat stil lite grann. Märks främst på Natsu och Lucy. Men det kanske bara är jag
Citera
2014-05-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroegarn
Tycker animationen har ändrat stil lite grann. Märks främst på Natsu och Lucy. Men det kanske bara är jag
I Fairy Tail (2014) har de ändrat designen på karaktärerna. Wendy ser äldre ut, Gajeel ser ut som en hippie osv.
Och på grund av sänkt budget har de också ändrat själva animationen. Den är mycket sämre än vad den var innan. Exempel: När karaktärer pratar och det är andra karaktärer i bakgrunden, så är karaktärerna i bakgrunden stilla.
Citera
2015-01-22, 02:25
Medlem
chessjamts avatar
Började titta på den här serien för kanske drygt en vecka sedan. Fantastisk! Rolig och spännande. Jag skrattar högt när Natsu och Happy fånar sig mitt under strider samtidigt som jag i nästa stund får ståpäls när Natsu (eller någon annan "god" karaktär för den delen) blir alldeles ursinnig och ökar i kraft och explosivitet. Riktigt härlig serie som blivit sådär farligt beroendeframkallande.

Är på avsnitt 47 nu. Låter oroväckande med kvalitéförsämringen på fortsättningsserien när man läser de senaste inläggen i den här tråden.
Citera
2025-08-06, 13:11
Medlem
GlennGBGs avatar
Jag satsar på att vinna SM i trådlyft! Läser mangan nu eftersom jag tömt ut alla andra serier på mangafire som verkar lovande, och jag gillar att läsa långa avslutade serier.. FT är riktigt bra, är på avsnitt 390 nånting nu (av 500-månting) och den tuggar på fint.. Hade lite svårt med den i början men den växte på mig. Nånting jag blev förvånad över är att den känns lite tonårs-horny med alla stora bröst på tjejerna osv. Inte mig emot, med tanke på den förmodade målgruppen, men det känns lite.. gubbigt.. Ok, jag är gubbe rent tekniskt, men jag vågar inte visa min fru eller dotter att jag läser den, haha.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in