Citat:
Ursprungligen postat av Cyberax2k
Hahahahaha
För det första hoppas jag att du nyligen har börjat att läsa till grafiker i sydney.
För dessa som du visade hade jag kunnat göra bättre med en flaska vodka i och med windows notepad utan skärm till datorn
teenpeach.com adult tgp sida (lite kvar att gora)
Kan ju säga så här, förutom att just den busnissen är helt död på internet, de stora killarna säljer sina företag till skit priser, folk köper inte porr längre nästan,
Och du kommer inte komma upp på några sökmotorer och ska du sattsa på reklam o banners blir det mycket dyrt. De enda som lyckas med just denna typ av sidor brukade själva äga en en massa sidor som man sedan kunde klicka sig vidare på, till o med det som först köpte porr har fattat att det finns att få gratis nu. De enda som finns kvar som köper porr är medleålders amerikaner som inte bor vid kusten och just fått internet, dessa kan i vissa fall betala porr för upp till 40 dollar via sitt kreditkort, lycka till. Det enda som kan slå är rikigt sjuk porr, hörde en kille som sållde hästporr o drog in deg.
Om du drar in deg: Svar NEJ
Nr 2
Sökte webben efter surf windsurf kitesurfing Resultat 1 - 10 av ungefär 8,850. Sökningen tog 0.19 sekunder
grattis, men första tanke är det inte finns några deg att dra in där heller, det finns redan butiker som säljer prylar och att du kommer inte dra deg på detta tror jag kan bli svårt. Men det kan vara så som du säger att det inte finns en sajt med olika resultat från dessa sporter och det kan vara din lycka, dock blir det dock svårt att igen slå sig upp till toppen och du kan inte köra med 1999/2000 års design på sidorna.
pixelside.com min studio sida (grafisk design och inte fardig)
Tur att den inte är färdig. Men detta gäller även denna sida, ska man ha en sida om grafisk design måste man vara top of the line !!!
Man måste bara bland dom bästa, du är inne unik det finns många många många killar o tjejer som kan detta utan ens gått utbildning.
För det första om du ska dra in deg på nätet måste du komma på något som inte redan finns och så måste du ha 2004 design annars är du DÖD inom den marknaden.
Dessa sidor som du visar får 45 åriga turkar o arbaber kanske betyg G i på deras KY utbildning.
Sätt dig ner se efter vad du kan göra bättre vad som världen samhället behöver just nu som inte finns, gå ihop med flera, starta denna sida, bli bäst på det o har 2004 års proffsig design på sidan
Tankte bara svara pa dena loosern
Du vet ju inte vad du talar om
JAG TJANAR REDAN PENGAR PA VISSA SIDOR
Tex teenpeach.com som du sa att jag inte skulle tjan nagra pengar pa
Sen, soker du pa "surfing results" sa kommer det upp 901,000 resultat
vilket ar det jag inriktar mig pa. Vem soker pa "surf windsurf kitesurfing" som ett sokord, inte jag
Och som jag sa ar sidorna inte fardiga, kan gora valdigt snygga sidor om jag bara har tid.
Sen har jag domain namn som ar varda ca $2 400 sa jag vet nog vad jag talar om
Sa teenpeach.com = tjanar pengar pa den
pixelside.com = inte fardig
capevegas = tjanat lite pa den
surfresults.com = nytt projekt 5 min sida
har aven goon.com = vart ca $2 000
Sen kan du ju kolla runt lite och inte hitta pa saker tex det gar inte och det tjanar man inga pengar pa, det finns manga som tjanar pengar pa sadanna sidor som jag har.
skaffa besokare ar inte sa svart, vissa av mina sidor finns aven med pa sokmotorerna sa jag far den del trafik.
Sen att salja klader, funkar med vet hur andra har gjort for att tjana pengar sa du behover inte bry dig om det. och utveckar man ett bra domain sa stiger vardet pa det sa det ar bara win win for mig (da menar jag ett med 3 bokstaver .com for ca $3 000)