Det kan gå 24 timmar mellan mina måltider ibland. men även då efter 24 timmar utan mat så händer det att jag inte e hungrig. eller att jag e hungrig men ingen mat tilltalar mig. och jag struntar i att äta. vad kan detta bero på?
Det kan gå 24 timmar mellan mina måltider ibland. men även då efter 24 timmar utan mat så händer det att jag inte e hungrig. eller att jag e hungrig men ingen mat tilltalar mig. och jag struntar i att äta. vad kan detta bero på?
(halsbränna)
Teorier:
1. Du har vant din kropp vid att inte äta regelbundet och rör inte på dig. Efter ett svettigt pass på gymet, vem kan undgå att bli vrålhungrig?
2. Du är inte lycklig eller har negativa känslor kopplade till matlagning och matintag.
1. Du har vant din kropp vid att inte äta regelbundet och rör inte på dig. Efter ett svettigt pass på gymet, vem kan undgå att bli vrålhungrig?
2. Du är inte lycklig eller har negativa känslor kopplade till matlagning och matintag.
3.Du tar steroider
4.Du tar malvax
5.Du är ett datavirus
6.Du är den felande länken(Kontakta mig om så är fallet)
7.Du är förvirrad
8.Du har helt enkelt en låg ämnesomsättning
OT. Jag gillar att lilo är en tänkande varelse som alltid har ett svar på allting
EDIT:Åtminstone en teori
3.Du tar steroider
4.Du tar malvax
5.Du är ett datavirus
6.Du är den felande länken(Kontakta mig om så är fallet)
7.Du är förvirrad
8.Du har helt enkelt en låg ämnesomsättning
OT. Jag gillar att lilo är en tänkande varelse som alltid har ett svar på allting
EDIT:Åtminstone en teori
9. Du borde testa å lämna huset ngn solig dag å leka med dina vänner..
tränar 5 - 6 gånger i veckan så det e nog inte det. äter iof rätt oregelbundet.
Lönt att du tränar 5 - 6 ggr i veckan och inte äter?
Du sliter bara på kroppen oavsett vilken träning du nyttjar, träningen är totalt onödig och du kommer att dö ung.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!