2009-12-05, 01:55
Medlem
jagvillrunkaballes avatar
går ni på allt media skriver oxå?? som ni tydligen inte vet så försöker dom göra allt för att smutskasta nationalisterna...
Citera
2009-12-05, 10:39
Medlem
Mellanbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillrunkaballe
går ni på allt media skriver oxå?? som ni tydligen inte vet så försöker dom göra allt för att smutskasta nationalisterna...

Han har ju erkänt det hela...

Och visst att arbetarklass.se knappast skulle avstå från att smutskasta nationalister men jag kan garantera att i det här fallet finns dokumentation.

Annars är det bara att vänta till domen kommer så får du se.
Citera
2009-12-07, 17:19
Medlem
Jotuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det händer ju aldrig att en 15-17 åring som har haft frivilligt sex med sin 14 åriga flickvän blir åtalade.
Varför dra till med det som exempel?
I fallet med den sextonåriga nassen handlar det definitivt inte om frivilligt sex med flickvän som någon retar sig på.

http://www.barometern.se/nyheter/TT_...van(997492).gm

Större ålderskillnad iofs, men som sagt, det finns fall som du påstår inte existerar.

Med det här inlägget menar jag självklart inte att jag ställer mig bakom handlingarna.
Citera
2009-12-07, 23:53
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotun
http://www.barometern.se/nyheter/TT_...van(997492).gm

Större ålderskillnad iofs, men som sagt, det finns fall som du påstår inte existerar.

Med det här inlägget menar jag självklart inte att jag ställer mig bakom handlingarna.

Vad yrar du om? Jag , eller rättare sagt din organisationskamrat pratade om 15-17 åringar. Detta handlade om en 21-åring. I era kretsar kanske inte det ses som så konstigt men vi övriga tycker att det är vidrigt.

Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Ja, det är inte en helt lätt frågeställning det där. Jag personligen tycker nog att en åldersskillnad på 2-3år när det rör så unga partners, börjar närma sig det moraliskt oförsvarbara. Men jag skulle aldrig ställa mig bakom en uthängning där ena parten är 15-17år och den andra är 14år. Och detta oavsett etnisk ursprung.

Där har du det.
Det brukar vara hebefilerna på forumet som brukar dra till med den.
Senast redigerad av langaocb 2009-12-07 kl. 23:56.
Citera
2009-12-08, 00:24
Medlem
Jotuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Vad yrar du om? Jag , eller rättare sagt din organisationskamrat pratade om 15-17 åringar. Detta handlade om en 21-åring. I era kretsar kanske inte det ses som så konstigt men vi övriga tycker att det är vidrigt.

Där har du det.
Det brukar vara hebefilerna på forumet som brukar dra till med den.

Ja, jag skrev ju som sagt att det var större ålderskillnad och syftade mer på att det finns fall där allt har skett med bådas tillåtelse i ett privat förhållande som ändå gått till fällande åtal. Om du inte är läskunnig så skrev jag att jag knappast står bakom handlingen. Men som vanligt väljer ni vad ni vill se.
Citera
2009-12-08, 01:40
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotun
Ja, jag skrev ju som sagt att det var större ålderskillnad och syftade mer på att det finns fall där allt har skett med bådas tillåtelse i ett privat förhållande som ändå gått till fällande åtal. Om du inte är läskunnig så skrev jag att jag knappast står bakom handlingen. Men som vanligt väljer ni vad ni vill se.

Varför gör du det för, vi diskuterade klart och tydligt 15-17-åringar. Men ni vill av någon anledning dribbla med huruvida det egentligen är så farligt att ligga med fjortisar. Mycket lik i garderoben, bättra att förekomma än förekommas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in