Citat:
Ursprungligen postat av giFF
Varför är det så att Sverige har tredje vitmaktband i världen? Vad kan det bero på? Jag tror faktiskt främst det beror på den väldigt höga invandringen. Mest vitmaktband har självklart Tyskland, sedan USA, trea ligger Sverige, tätt efter på fjärdeplats ligger England och femma ligger Polen för dem som undrar.
Jag har en sida med alla vitmaktband som finns (inte nykomlingar eller väldigt okända då..) som jag tittade ifrån.
Eftersom Tyskland och USA har väldigt många invånare och Sverige har bara en bråkdel så mycket, men ändå ligger på tredjeplats..
Något att diskutera om?
Verkar lite dåligt med musismaken här uppe ibland ja...
Förtydliga dig lite: Är det vitmakt band ber captia eller bara totalt? För om 9 miljoner pers har närapå lika många vitmakt band som nationer på 100-tals miljoner så är det riktigt jävligt i allfall...
Källa?
Sen beror det väl säkert också en del på att sverige har en yttrande frihet som är bättre än många andra länder.
Sen beror det säkert på att mycket av sveriges vitmakt musik faktiskt låter ganska bra om man ser till melodierna.
I en sån här bonnhåla som jag bor i lyssnar fan alla på HEL etc. utom jag då princip...