Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2004-03-02, 21:43
Medlem
porrpumpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2047
Skicka gärna en bild på Salviaplantan, kan vara kul att se hur dom ser ut. Fast jag vet inte, är det nån mening att börja odla den innan vårsolen sätter igång, för jag tänker inte använda några lampor.
..................
Nej, det är nog bättre att du väntar. Men jag kan skicka en bild ändå, om du pm'ar din epostadress..

Jo, du har rätt angående tma'n. Men det var ju tråkigt att den inte fungerade iaf. Jag tog faktiskt 50mg den kvällen, den sista tabletten tog jag efter flera timmar så den kunde inte göra mycket nytta.. Det var iaf sista gången jag köper någon från mn.

Men du verkar rätt insatt i detmesta, hur ligger det igentligen till med DXM ? Har du testat det själv (har för mig att jag sett dig skriva i någon annan tråd om dxm) ? Ska jag förvänta mig att spy om jag tar, låt säga en 0,4'a ? Nästan all information om dxm på internet berör hostmediciner som även innehåller annat, och på erowid så varierar tripp-rapporterna rätt ordentligt. En del påstår att de blir sköna av dxm, andra att de blir berusade, många mår dåligt och så står det att det är en "fattigmans-drog" - vilken får mig att tänka på hbws eller liknande.. Jag har svårt för att spy

Ha de bra o hör gärna av er, ni som vet eller helst har egna erfarenheter..
2047

Visst jag kan berätta lite om du vill. Men helst inte här på FB eftersom att det blir ganska segt. Skicka ett PM med ditt ICQ nummer eller liknande. Är ganska säker på att jag nog ska kunna besvara dina frågor.
Citera
2004-03-02, 22:36
Bannlyst
Står min epostadress inte här på flashback?

Läs DXM FAQ:en på erowid, den besvarar nästan allt, den bästa FAQ:en jag har läst, mycket utömmande.

Citat:
Ursprungligen postat av 2047
Skicka gärna en bild på Salviaplantan, kan vara kul att se hur dom ser ut. Fast jag vet inte, är det nån mening att börja odla den innan vårsolen sätter igång, för jag tänker inte använda några lampor.
..................
Nej, det är nog bättre att du väntar. Men jag kan skicka en bild ändå, om du pm'ar din epostadress..

Jo, du har rätt angående tma'n. Men det var ju tråkigt att den inte fungerade iaf. Jag tog faktiskt 50mg den kvällen, den sista tabletten tog jag efter flera timmar så den kunde inte göra mycket nytta.. Det var iaf sista gången jag köper någon från mn.

Men du verkar rätt insatt i detmesta, hur ligger det igentligen till med DXM ? Har du testat det själv (har för mig att jag sett dig skriva i någon annan tråd om dxm) ? Ska jag förvänta mig att spy om jag tar, låt säga en 0,4'a ? Nästan all information om dxm på internet berör hostmediciner som även innehåller annat, och på erowid så varierar tripp-rapporterna rätt ordentligt. En del påstår att de blir sköna av dxm, andra att de blir berusade, många mår dåligt och så står det att det är en "fattigmans-drog" - vilken får mig att tänka på hbws eller liknande.. Jag har svårt för att spy

Ha de bra o hör gärna av er, ni som vet eller helst har egna erfarenheter..
2047
Citera
2004-03-03, 16:23
Bannlyst
beställningar från MM och LL

beställningar som gjorts från MM som ägs av LL har varit till besvikelse har jag hört...

Folk blir lurade när de spetsar skiten med socker piller och salvian lägger de i vanlig blom blad som man får skit ont i halsen av!

min polare och jag satt och byggde ihop blad av de bladen som inte var så fin malda då vi bydgge ihop 35-6 blad med kanske 3 bitar så såg 3 av bladen inte ut som varandra i form eller i färg...

Var skeptisk först och tänkte att de berodde på soljus torkning men vi tog in några vana rökare som hade rökt i cirka 50 år mina föreldrar och de avgjorde sakenpå engång och tog fram en gammal drog bok med hippi tryck på som visade hur bladen skulel se ut 3/6 stämde 3/6 var fel och inte ens samma blad sort!

Har även hört en polare som tagit blue mystic 2 ett flerat gånge rihop med sin polare de köpte varsin burk och de råkade blanda ihop tabletterna en min polare hade varit ren i typ 8 månader så han var fett sugen... inget hände medans den andra killen blev helt veck och typ dog!!! han köpte på MM av LL!!!

BU!!!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in