Den är ju framkallad av en drog och då är den väl inte så äkta?
OnT: Varje gång jag tar benso när jag har ångest är perfekt.
Det finns ingenting som heter "äkta lycka", anser jag. Lycka som lycka. Det är bara fåniga stoners som tror att deras gudagåva, cannabisen, är fullkomligt ofarligt och att alla andra är droger är smutsiga. Drog som drog.
Det finns ingenting som heter "äkta lycka", anser jag. Lycka som lycka. Det är bara fåniga stoners som tror att deras gudagåva, cannabisen, är fullkomligt ofarligt och att alla andra är droger är smutsiga. Drog som drog.
Haha nej nej, jag talar inte mot andra droger. Menar bara att den lyckan jag får ut av att röka känns härligare och varmare än det välmåendet som jag får av tjack, e, ladd osv
Haha nej nej, jag talar inte mot andra droger. Menar bara att den lyckan jag får ut av att röka känns härligare och varmare än det välmåendet som jag får av tjack, e, ladd osv
Du menar ärligt att lyckan av röka tar lyckan av MDMA? Eller har du kanske bara provat dåliga ecstasytabletter?
Första gånegen jag åt E : Blå smileys (speediga som fan) Vi hade en fruktansvärt trevlig natt!
Släpade in soffan i daorrummet o hängde upp lakan för fönsterna
Första gånegen jag åt E : Blå smileys (speediga som fan) Vi hade en fruktansvärt trevlig natt!
Släpade in soffan i daorrummet o hängde upp lakan för fönsterna
5 var var under natten /morgon.. Tip fucking top!
Det lät väldigt pundigt men förstår att det var nice. Psytrance och en massa hyss i den lägenheten då.....
Än så länge har jag aldrig lyckats överträffa min första tripp på HBW, trots att jag intagit en stor mängd lagliga droger (meph, meth, 4-ho-met bl.a.). Det var helt enkelt fantastiskt även om det inte var så visuellt. Svårt att beskriva men ren lycka kändes det som.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!