• 1
  • 2
2009-11-24, 23:22
Medlem
svengörans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vissenbuske
Hej!

Finns det någon här som har erfarenhet av privatimport av vapen? Jag har nämligen försökt komma i kontakt med den tyska kedjan Frankonia för att lägga vantarna på en bössa som jag inte kan hitta i Sverige.

Vilken bössa handlar det om? Låter märkligt att du inte kan köpa den i sverige.
Citera
2009-11-25, 22:06
Medlem
Citat:
Tror du inte jag är medveten om det? Om du inte förstår skillnaden på information man googlar fram jämfört med att kunna prata med någon som har gjort det själv är du korkad.

Btw, så här slutade iaf det hela

thank you for the information.

But for all that we unfortunately have a problem now.

Much to our regret we must inform you, that the government of the United States of America has placed rigid stipulations on Company Frankonia Handels GmbH & Co. KG for the re-exportation of US - products.

For this reason we are not allowed to sell US-products to any other country outside Germany.

We hope you understand that this restriction has been mandated to us by the US-Government and in no way indicates unwillingness on our part to provide desired services to our valued foreign customers.

Again, we sincerely regret any inconvenience this unfortunate situation may cause you.

Mit freundlichen Grüßen / Best regards

Sebastian Müller
Export

Okej sorry, det var drygt och onödigt av mig. Kanske skadad av att ha spenderat för mkt tid här och sett samma ämnen dyka upp gång efter gång.
Citera
2009-11-26, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Okej sorry, det var drygt och onödigt av mig. Kanske skadad av att ha spenderat för mkt tid här och sett samma ämnen dyka upp gång efter gång.

Lugnt!

Det handlar om en Mossberg 590..
Citera
2009-11-26, 19:27
Medlem
Citat:
Lugnt!

Det handlar om en Mossberg 590..

En fin bit! Varför har du fastnat just för denna? låter ju som ett jäkla projekt att få hem den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in