2009-11-17, 23:14
Medlem
Tashokus avatar
Vet att jag kommit med en del konstiga inlägg här men jag trollar inte.

Jag tycker att min tjej stönar på ett sätt som är väldigt roligt, jag vet inte om det har och göra lite med hennes hesare röst, eller att hon har en väldigt kraftig kinesisk brytning, men dem ljud hon framhäver får mig ibland att gapflabba och det är väldigt pinsamt dock kul på samma gång (mestadels vid orgasmen, då ere hysteriskt).

Händer det er också? Kanske är det nån tjej här som varit med om en kille som stönat på ett annorlunda/roligt sätt.

Säkert bara jag som är omogen men vill testa o fråga er ändå

Edit: Hade ni blivit arga om ert ons eller partner skrattat åt era stön?
Citera
2009-11-17, 23:18
Medlem
pikzels avatar
Någon som är osäker i sig själv kan förmodligen ta väldigt illa upp. Det är ju skillnad om man skrattar åt någon eller om man skrattar tillsammans. Det senare är alltid trevligt, även i sängen.
Citera
2009-11-17, 23:27
Medlem
john.deeres avatar
jag hade sex , ett ons, och radion var på i bakgrunden. Jag tror det var typ p3 el nåt. Jag var väl lite distrahera och helt plötsligt började jag asskratta åt nåt roligt som sas på radion. Kind of a mood killer.... sen var det slut på det roliga
Citera
2009-11-17, 23:38
Medlem
Tänkte egga upp lite hetta hos tösen vid ett tillfälle så jag sa: "Tja tjockis vill du ha en fet korv i bajshålet". Little did I know att hennes brorsa lurkade utanför dörren. Denna kepsbeprydda varelse gav ifrån sig ett ganska rått pubertalt skratt. On topic en del fetlagda personer brukar kunna stöna tungt och flåsande på ett äckligt sätt detta tycker jag låter roligt.
Citera
2009-11-18, 00:06
Medlem
Social Suicides avatar
Självklart ska man kunna skratta under sexakten! Tror dock inte att jag skulle göra det med ett ONS, helt enkelt för att man inte känner personen tillräckligt väl, många kan ta illa upp.
Citera
2009-11-18, 00:59
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikzel
Någon som är osäker i sig själv kan förmodligen ta väldigt illa upp. Det är ju skillnad om man skrattar åt någon eller om man skrattar tillsammans. Det senare är alltid trevligt, även i sängen.
Det är då man drar en vit lögn och säger att man skrattar istället för och stöna
Citera
2009-11-18, 01:40
Medlem
alphastolts avatar
hade själv ett ONS med en liten nätt blond för inte så länge sen, vi låg väldigt högt upp i sängen så hennes huvud dunkade i sängkarmen ett bra antal gr. Själv frågade jag om vi skulle flytta ner i sängen men hon verkade inte så intresserad av de faktiskt hon var så inne i sexet att hon faktiskt inte verkade bry sig. när sexet var slut och vi låg på varsin sida helt nakna kunde jag inte hålla mig längre! tror faktiskt inte jag har garvat så mycke på bra länge.. som tur var började hon också as garva och sa något om hjärnskakning. ett bra minne de där.

och som svar på frågan så tror jag alltid att skratt i sängkammaren är ett bra sätt att ha bra sex på.
Citera
2009-11-18, 09:14
Medlem
Tashokus avatar
Skönt o höra =)
Citera
2009-11-18, 10:30
Medlem
SniperJackals avatar
som andra sagt så är det stor skillnad på att skratta åt nån eller med nån.
är väl inge fel med det annat än att man kanske tappar lusten lite.
det vanligaste lär ju vara muspruttar :P klassiskt men endå ganska roligt varje gång det inträffar
Citera
2009-11-18, 12:40
Medlem
miqqqas avatar
Stöna på ett annorlunda sätt fick mig att komma ihåg en sak. Var hemma hos en kompis för ett par år sedan och stod precis vid fönstret. Ser hur det lyser i ett fönster som är typ 3 meter bort och hör hur en tjej gråter. Står där och tänker "gud va synd om tjejen, vad har hänt henne osv" i flera minuter. Sen förändras ljudet och jag inser att det är sexljud. Sen berättar min kompis att så låter det från dem varje kväll. Det fick mig att skratta iaf.

Skratta under sex tycker jag att man måste kunna göra, men inte skratta åt sin partner utan isf åt något lustigt missöde eller liknande...
Citera
2009-11-18, 12:59
Medlem
Jag är så extremt kittligt och en kille jag hade sex med hade skäggstubb (han visste dock om hur extremt kittlig jag var pga av alla hook-ups vi haft) och det kom väll en del fniss då och då när han kysste min hals och mage.
dock så gjorde vi det hela till en kul grej och nu så brukar han härma mig för att retas.
Citera
2009-11-26, 00:18
Medlem
alphastolts avatar
så länge inte skägget sitter på tjejen där nere är de ju roligt på sitt sätt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto