2009-11-18, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Så länge vi är enade mot araberna, negrerna, albanerna och zigenarna så är jag rätt så nöjd faktiskt.

Tyvärr är ju dock de sydamerikaner som kommer hit idag uteslutande snyltare.

Indianer är ofta deadbeats. Men i övrigt så är många Spics ganska bra folk.
Citera
2009-11-18, 10:24
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
App app app... trodde bättre om dig, Donco! Sydamerikaner är inte lika lite blattar som finnar.

Fan! Min svaga sida har blivit uppdagad i den här tråden.

Okej, jag erkänner, jag gillar sydamerikaner. Nu menar jag ju självklart de civiliserade länderna och undantar negermixade indianer.
Citera
2009-11-18, 10:26
Bannlyst
Citat:
Så länge vi är enade mot araberna, negrerna, albanerna och zigenarna så är jag rätt så nöjd faktiskt.

Tyvärr är ju dock de sydamerikaner som kommer hit idag uteslutande snyltare.

Du har ju glömt turkar, kurder till den listan. Turkfolk är ju pack i grunden. Så mkt elände som de ställt till med
Citera
2009-11-18, 10:27
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Un-named
jävla rövslickare håll käften.
Om vi skulle byta ut alla invandrare mot latin amerikaner så skulle Sverige inte finnas. vet du ens hur mycket brott latin länder(t.ex Colombia) har?

Bara för att jag gillar sydamerikaner bättre än negrer och araber betyder det inte att jag vill ha en kötttsunami av dem här. Jag gillar de sydamerikaner som kom hit på 60- och 70-talet.

Men fick jag möjligheten att byta ut alla albaner, araber, negrer och zigenare mot t.ex. argentinare så skulle jag inte tveka en nanosekund. Det tror jag inte att du heller hade gjort.
Citera
2009-11-18, 10:29
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KONKELBIER
Du har ju glömt turkar, kurder till den listan. Turkfolk är ju pack i grunden. Så mkt elände som de ställt till med

Självklart! Jag generaliserar dock och anser att kurder kan kategoriseras in under zigenare.
Citera
2009-11-18, 10:32
Medlem
Citat:
Självklart! Jag generaliserar dock och anser att kurder kan kategoriseras in under zigenare.

Hur kategoriserar du negrerna i Sydamerika då?
Citera
2009-11-18, 10:37
Medlem
Mad monks avatar
Invandrare kan enligt lag inte vara rasister i detta land. Se HMF-lagen.

Personligen anser jag att t.ex. araber är betydligt mer rasistiska än vad vi svenskar är.
Citera
2009-11-18, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Invandrare kan enligt lag inte vara rasister i detta land. Se HMF-lagen.

Personligen anser jag att t.ex. araber är betydligt mer rasistiska än vad vi svenskar är.

Det beror på att de inte tillåter sina kvinnor att ligga med svenskar och andra folkslag, det är därför de är hatade. Iranier, asiater är inte hatade alls för deras kvinnor kan man dra över när man vill. Därför är dessa mer uppskattade här i väst. En tabubelagd sanning. Allt handlar om fitta egentligen
Citera
2009-11-18, 10:39
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freshbacken
Hur kategoriserar du negrerna i Sydamerika då?

Ingen mening att försöka med Donco, till slut kommer han inse att han ligger under och kommer komma med en kommentar som "Blattar har lågt intelligens för det säger sig själv"

För övrigt invandrare som är rasister är pinsamt värre, speciellt när dom är svarta och heter Erik.

Som någon skrev innan invandrarkritik är inte samma som rasism, jag tycker inte om invandrarpolitiken eller vissa invandrargrupper fastän jag själv är invandrare men att jag skulle kalla mig rasist existerar inte i min värld.

- Voltec
Citera
2009-11-18, 10:43
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Skönt! Lite sydamerikanskt drag under galoscherna är vad Sverige behöver just nu.

För din info så anser jag att sydamerikaner är lika lite "blattar" som finnar är.
Sydamerikaner är knappast någon enhetlig grupp.
Brasilianare exempelvis förefaller ju alla vara blåmän i större eller mindre pådrag, och kan kategoriseras alltifrån reinfedt till blåneger.

Jag anser att bara komma hit under oftast falskt flagg och skamlöst uttnyttja svenska skattebetalare i realiteten som slavarbetskraft är rasistiskt i sig.
Senast redigerad av Quid pro quo 2009-11-18 kl. 10:51.
Citera
2009-11-18, 10:52
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KONKELBIER
Det beror på att de inte tillåter sina kvinnor att ligga med svenskar och andra folkslag, det är därför de är hatade. Iranier, asiater är inte hatade alls för deras kvinnor kan man dra över när man vill. Därför är dessa mer uppskattade här i väst. En tabubelagd sanning. Allt handlar om fitta egentligen

Ja, för die mörke ja. Det har man förstått. För mig personligen handlar det om att man behandlar sina medmänniskor med värdighet och eventuellt respekt om dom förtjänar det. Att bete sig civiliserat är den grundpelare det moderna samhället vilar på. Skulle vi alla vara fitt-törstande babianer med mindervärdeskomplex, skulle det moderna samhället snart vara ett minne blott. Det är troligen därför negerländerna ser ut som dom gör. Man tänker helt enkelt inte längre än för dagen. Morgondagen? Varför bry sig om den när det finns bananer i träden? Negrer är lata av naturen, därför att negern helt enkelt aldrig behövt anstränga sig för att överleva.

Konsekvensrna av att släppa in dessa brednäsade och tjockläppade djungelvarelserna, har inte låtit vänta på sig. I negerns värld finns bara idag.
Senast redigerad av Mad monk 2009-11-18 kl. 11:03.
Citera
2009-11-18, 11:06
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Sydamerikaner är knappast någon enhetlig grupp.
Brasilianare exempelvis förefaller ju alla vara blåmän i större eller mindre pådrag, och kan kategoriseras alltifrån reinfedt till blåneger.

Jag anser att bara komma hit under oftast falskt flagg och skamlöst uttnyttja svenska skattebetalare i realiteten som slavarbetskraft är rasistiskt i sig.

a) Jag vet. Och om det inte framkommit tidigare så vill jag att alla ska veta att jag undanbeder mig negrer i alla dess former.

Hur är den "lokala" rasismen i Sydamerika?

b) Håller med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in