2009-12-02, 01:08
Medlem
Inte-Igens avatar
Ingen som testat detta oralt då?
Citera
2009-12-02, 21:12
Medlem
Devlin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladlyInsane
Så devlin666 , du har kört i de i 5 månader ?
Vad får du pengarna ifrån , Bara undrar iaf du är samma ålder som jag (15) och skulle också vilja pröva det varje dag men knappast råd till det . Bara undrar skulle bli superglad för svar!

Ledsen men jag är nämligen inte i samma ålder som du.. Så jag är inte säker på hur jag ska svara på din fråga?
Citera
2009-12-02, 21:19
Medlem
Devlin666s avatar
Körde Escobars någon dag sen nu..
Helt värdelöst om jag ska vara ärlig. Jag är alltid rättvis med kritik men jag hade 2 påsar (2g) första linan drog jag på 350mg. Då det tog 10min innan det slog mig. Passade på att gnugga in en massa på tungan,läpparna och tandköttet då det dommnade av ordentligt.. Ruset var från skala 1-10 en 6a men det var helt borta efter en drygt 1-2timmar.

Jag prövade senare med en 650mg lina då det slog till ordentligt, jag gillade det starkt men det blev verkningslöst efter 2-3timmar.. Då jag blev riktigt besviken..
Jag menar Bk-MDBD håller i sig ett jävla tag i jämförelse med detta. Hade jag dragit i mig 650 på Bk-MDBD hade jag varit på topp ett tag..

Min slutsatts: Skit i det.. Släng inte bort eran pengar på detta förfan.. Jag blev så jävla förbannad över det.. Hade lika bra kunnat använda hundralapparna som toapapper och haft lite klass.
Citera
2009-12-02, 21:20
Medlem
Devlin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Ingen som testat detta oralt då?

Prövade en 300bomb men det funkade ännu sämre..
Samma sak för min polare. Men kanske är det så att jag reagerar mindre på detta ämne? Then again.. Jag tvivlar på det starkt.
Citera
2009-12-02, 21:26
Medlem
youlaugh.s avatar
Devlin666, hur är det dagen efter med Bk-MBDB, någon ångest eller liknande?
Citera
2009-12-02, 21:28
Medlem
Devlin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packie McReary
Håller med där angående Butylone, vad är det för snack om "dubbel effekt" om man bombar? Jag drar bara linor av Butylone efter att ha provat att bomba ett par gånger. Får helt klart mer effekt av att snorta. Möjligtvis att det håller något kortare tid, men med tanke på Butylonets ganska långa verkningstid är det bara en fördel tycker jag.

Ingen rapport om GS's Escobarpulver än? Jag tycker deras Buty är bättre än alla andras, så därför är jag lite nyfiken på hur deras Escobar luktar

Äntligen en person som håller sig till det hederliga "snortandet". Jo men visst är det så.. Bk-MDBD funkar hur bra som helst nasalt.. Fan i mig till och med bättre än oralt..

Escobars luktar väldigt speciellt, typ.. aceton liknande tyckte jag..
La en liten "rapport" om vad jag tyckte om det, fråga om det är någon..

(Sorry för alla inlägg på rad.. Upptäckte det nu)
Citera
2009-12-02, 21:29
Medlem
Devlin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Devlin666, hur är det dagen efter med Bk-MBDB, någon ångest eller liknande?

Bk-MBDB? Jo i början var det några störande bi-effekter, man kände sig smått "förstörd" om du förstår vad jag menar (om inte får du be mig förklara) men det släppte helt efter 2-3dje veckans konsument men ingen ångest dock..

--------------------------------------------------------------------------
2-methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl)butan-1-one
Jag själv kör fullt ut på denna substans men jag har kontroll över den, annars kan leda till skador eftersom det är ett psykosaktivt ämne..

De negativa bi effekterna på det psykiska är till exempel:
Hypomani,Instabilt temperament, rastlöshet,ångest, försämrad självkontroll, tappad aptit, huvudvärk och psykosliknande reaktioner.

Andra symtomer som ofta kommer efter månaders bruk (beroende på hur"snyggt du sköter det) är:
Trötthet, sömnproblem, stereotyp beteende, depression, paranoia, ångest, mutism och katatonier.

En annan grej jag vill varna för är att hålla koll på om du överdoserar, detta kan leda till: Vattenintocikation, extrem konfusion, hjärtarymier, hypertermi, leverpåverkan och njursvikt..

Låt dig nu inte skrämmas men var medveten om alla risker, bara ett tips..
(Säg till om det är något some behövs förklaras)

- Devlin
Senast redigerad av Devlin666 2009-12-02 kl. 22:03.
Citera
2009-12-02, 23:15
Medlem
youlaugh.s avatar
Tack för infon!
Sorry för offtopic men hur är det på beroendefronten? får du abstinens om du inte tar det?

Citat:
Ursprungligen postat av Devlin666
Bk-MBDB? Jo i början var det några störande bi-effekter, man kände sig smått "förstörd" om du förstår vad jag menar (om inte får du be mig förklara) men det släppte helt efter 2-3dje veckans konsument men ingen ångest dock..

--------------------------------------------------------------------------
2-methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl)butan-1-one
Jag själv kör fullt ut på denna substans men jag har kontroll över den, annars kan leda till skador eftersom det är ett psykosaktivt ämne..

De negativa bi effekterna på det psykiska är till exempel:
Hypomani,Instabilt temperament, rastlöshet,ångest, försämrad självkontroll, tappad aptit, huvudvärk och psykosliknande reaktioner.

Andra symtomer som ofta kommer efter månaders bruk (beroende på hur"snyggt du sköter det) är:
Trötthet, sömnproblem, stereotyp beteende, depression, paranoia, ångest, mutism och katatonier.

En annan grej jag vill varna för är att hålla koll på om du överdoserar, detta kan leda till: Vattenintocikation, extrem konfusion, hjärtarymier, hypertermi, leverpåverkan och njursvikt..

Låt dig nu inte skrämmas men var medveten om alla risker, bara ett tips..
(Säg till om det är något some behövs förklaras)

- Devlin
Citera
2009-12-03, 00:54
Medlem
Devlin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Tack för infon!
Sorry för offtopic men hur är det på beroendefronten? får du abstinens om du inte tar det?

Ja aning.. jag tänker inte lika klart som i vanliga fall och är inte på humör för att göra speciellt mycket men för övrigt så kan jag faktiskt överleva utan det.. Men ogillar det.. Förra veckan var jag utan det i 4 dagar (Ville se hur det skulle gå).. De 2 första var jobbiga men de andra två var lugnare..
Citera
2009-12-04, 05:44
Medlem
Escobar suger stenhårt.

Hur kan goodsmoke sälja skiten? Har försökt med alla tänkbara doser och intag. Inget bad var bra. Fattar dom inte att man tappar förtroendet för deras stuff. Nej köp Star Dust, eller Foo King Ez. https://static.flashback.info/img/smilies2/yes.gif
Citera
2010-01-20, 15:23
Medlem
JointOfStyxs avatar
någon som har testat IV än då?

för övrigt verkar det ju ingen höjdare
Citera
2010-01-23, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JointOfStyx
någon som har testat IV än då?

för övrigt verkar det ju ingen höjdare

Ska tydligen vara bra mycket bättre skjuts i det IV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in