2009-11-18, 20:10
Medlem
miaroses avatar
Vågar man gå med denna dosa på stan? Man kan ju bli rånad av några snusgangsters. HETT BYTE!
Citera
2009-11-18, 20:11
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluemoon
Kvalitén på dom kan diskuteras!!!

Köpte en och ute i bilen upptäckte jag att den inte fungerade alls, gick in och byte till mig en som fungerade. Meeen efter 6h så har den också slutat fungera. Den har haft sällskap i jackfickan av en annan dosa

Skitkvalité

Öppna den och pilla dit batteriet, det sitter löjligt löst.
Jag ska fan gå till urmakarn med min dosa så den blir fixad ordentligt imorgon.
Citera
2009-11-18, 20:50
Medlem
derbicoolings avatar
Inget svar från SM alltså varför de har gjort så?
Citera
2009-11-19, 11:18
Medlem
Haha!!! Fy fan va bra!
Senast redigerad av philswe 2009-11-19 kl. 11:24.
Citera
2009-11-19, 11:37
Medlem
Allan Akbars avatar
Yiiihaaa! Nu är jag också med i klubben. Två dosor General med klocka inhandlade på Statoil i morse. Och båda klockorna fungerar...

Fullständigt meningslöst egentligen, men rätt roligt.
Citera
2009-11-19, 13:30
Medlem
64550.s avatar
Köppte mig en klocka idag
http://i48.tinypic.com/yjer4.jpg
Citera
2009-11-19, 14:26
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 64550.
Köppte mig en klocka idag
http://i48.tinypic.com/yjer4.jpg
Jag vill så jävla gärna ha en Men Statoil ligger inte i min del av stan. Och om jag bemödade mig att åka dit skulle de säkert vara slut.
Citera
2009-11-19, 15:20
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Jag vill så jävla gärna ha en Men Statoil ligger inte i min del av stan. Och om jag bemödade mig att åka dit skulle de säkert vara slut.
Ring och fråga om de har, och om de har det be dem lägga undan en dosa till dig. Det finns stor chans att de finns kvar såvida inte några FB-are har hunnit före, för inga andra verkar ha hört talas om det.
Citera
2009-11-19, 15:29
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Ring och fråga om de har, och om de har det be dem lägga undan en dosa till dig. Det finns stor chans att de finns kvar såvida inte några FB-are har hunnit före, för inga andra verkar ha hört talas om det.

Det du säger är att det nästan är samma status att ha denna som att ha flashback zippon som gavs ut back in the days?

Och jag äger den! Har ställt klockan och fått den att funka klanderfritt nu också! La in ett litet papper som håller batteriet på plats så inte det skakas omkring..
Citera
2009-11-19, 15:51
Medlem
Dr.Dres avatar
Nu har jag en reserverad snusdosa på närmsta Statoil, jippie!

Skulle vilja ha lite åsikter av er.
Jag fick veta att det finns flera kvar, är det värt att investera i ett par stycken?
Och den snusdosan jag köper till mig själv, bör jag knäppa den, eller låta den förbi oöppnad?
Citera
2009-11-19, 15:57
Medlem
fitta.
tydligen finns det inget statoil kvar i den här stan, där ser man
Citera
2009-11-19, 16:00
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Nu har jag en reserverad snusdosa på närmsta Statoil, jippie!

Skulle vilja ha lite åsikter av er.
Jag fick veta att det finns flera kvar, är det värt att investera i ett par stycken?
Och den snusdosan jag köper till mig själv, bör jag knäppa den, eller låta den förbi oöppnad?
Jag betvivlar starkt att de kommer att få något samlarvärde, såvida du inte låter den ligga oöppnad i 50 år eller något sådant...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in