Vad ska ni ha skiten till?? Billiga plastklockor hahaha, tror ni att det blir värde i dom....... ha ho hahaha så jävla korkade en del är.
52 :- styck hahaha
När du sitter där på den lokala pizzerian där du så ofta fått ragg förr så märker du snart att flicksnärtorna samlas runt en annan figur. Du går fram och ser att mannen de trånar efter har en snusdosa med klocklock! Det är då som du får äta upp dina ord.
Inhandlade själv tre stycken dosor hos min lokala Statoil-mack. Mest på skoj, de ser riktigt coola ut Gav bort de andra två till kollegor på jobbet som blev jättehäpna och glada
Så jävla chefigt ! Nu har har jag en dosa och köpte en till min kollega.. Nu ska jag sluta snusa lös och gå raka vägen över till portion!
Det finns fortfarande kvar på Statoil Järva krog för de som undrar.
Var på statoil idag och de hade inte en aning vad jag talade om, frågade när nästa snusleverans kom och det skulle vara imorgon, får traska ner och kolla!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!