Citat:
Ursprungligen postat av
Dorinda
Jag har ärligt talat inte läsa så mycket om honom här i tråden, men är han underbegåvad eller lider han av någon psykos? Han är ju helt tappad, kan inte skriva en vanlig mening korrekt och drar så konstiga helt ologiska slutsatser så man blir mållös. Kan man verkligen vara så korkad att man kan bortse från fysiska lagra och all form av logik. Två plus två är ju fyra, oavsett om någon påstår att det är komplott som någon högre makt har bestämt.
Är det piller” som gör honom så knäpp eller har det alltid varit så här?
Han har enorma skulder till staten för skatter han inte betalat in och av en händelse är han jätte stor motståndare mot digitala banker och vill kunna handla allt med kontanter. 🤔
Jag har en del vänner som delar det han skriver på FB (givetvis för att det är så otroligt korkade inlägg) och det finns ju liksom ingen hejd på vad han kan hitta på. Jag känner ifs folk som trollar när de skriver inlägg men han borde ju ha några riktiga följare som verkligen tror att han har ett extremt internationellt kontaktnät som avslöjar alla dessa sanningar till just honom — en man som inte klara av att läsa av en busstidtabell. För vad lever han på? Var får han pengar ifrån… kontanter i madrassen eller?
Snubben är ju totalt bindgalen och farlig som han håller på. Eller ska man se det hela som en självsanering à la Darwin. Jag förstår inte hur en sån människa kan klara sig i samhället. Har han gått ut grundskolan? Gick han i en vanlig skolklass?
Folk i allmänhet i de grupperna är väl tappade. Jag menar allt är enligt dem statens fel.
Vädret - HAARP
Skogsbränder - Riktad strålning av 5G
Covid - Djupa staten
Rysslands invasion av Ukraina - Västvärlden som initierat det
Ökade priser - The great reset
Oftast med citatet "You will own nothing, and you will be happy", som enligt dem åsyftar att vi alla ska bli förslavade av strålning och styrda. Men som i själva verket handlar om att vi allt mer går mot abonnemang där du hyr bil, hyr hus, prenumererar på kläder etc.