Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-01, 06:41
Medlem
Källkritikbyrån kommenterar medverkan i framgångspodden och det blir så mycket att de får dela upp det i flera delar
https://kallkritikbyran.se/ogrundade...amgangspodden/

Citera
2023-05-26, 00:44
Medlem
Jag har ärligt talat inte läsa så mycket om honom här i tråden, men är han underbegåvad eller lider han av någon psykos? Han är ju helt tappad, kan inte skriva en vanlig mening korrekt och drar så konstiga helt ologiska slutsatser så man blir mållös. Kan man verkligen vara så korkad att man kan bortse från fysiska lagra och all form av logik. Två plus två är ju fyra, oavsett om någon påstår att det är komplott som någon högre makt har bestämt.

Är det piller” som gör honom så knäpp eller har det alltid varit så här?
Han har enorma skulder till staten för skatter han inte betalat in och av en händelse är han jätte stor motståndare mot digitala banker och vill kunna handla allt med kontanter. 🤔

Jag har en del vänner som delar det han skriver på FB (givetvis för att det är så otroligt korkade inlägg) och det finns ju liksom ingen hejd på vad han kan hitta på. Jag känner ifs folk som trollar när de skriver inlägg men han borde ju ha några riktiga följare som verkligen tror att han har ett extremt internationellt kontaktnät som avslöjar alla dessa sanningar till just honom — en man som inte klara av att läsa av en busstidtabell. För vad lever han på? Var får han pengar ifrån… kontanter i madrassen eller?

Snubben är ju totalt bindgalen och farlig som han håller på. Eller ska man se det hela som en självsanering à la Darwin. Jag förstår inte hur en sån människa kan klara sig i samhället. Har han gått ut grundskolan? Gick han i en vanlig skolklass?
Citera
2023-07-17, 05:35
Medlem
MissDecibellas avatar
Intervjuas här idag;

Citat:
– Jag vet hur det känns att vara väldigt rik. Jag vet hur det känns att vara fattig. Nu är jag mittemellan och det känns väldigt bra. Jag har inga måsten. Det största värdet för mig är min kunskap.

Citat:
Den kunskap han åsyftar handlar om cannabisplantan.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ska-miljonarer

Obs, 🔒 artikel.
Citera
2023-08-12, 11:24
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Jag har ärligt talat inte läsa så mycket om honom här i tråden, men är han underbegåvad eller lider han av någon psykos? Han är ju helt tappad, kan inte skriva en vanlig mening korrekt och drar så konstiga helt ologiska slutsatser så man blir mållös. Kan man verkligen vara så korkad att man kan bortse från fysiska lagra och all form av logik. Två plus två är ju fyra, oavsett om någon påstår att det är komplott som någon högre makt har bestämt.

Är det piller” som gör honom så knäpp eller har det alltid varit så här?
Han har enorma skulder till staten för skatter han inte betalat in och av en händelse är han jätte stor motståndare mot digitala banker och vill kunna handla allt med kontanter. 🤔

Jag har en del vänner som delar det han skriver på FB (givetvis för att det är så otroligt korkade inlägg) och det finns ju liksom ingen hejd på vad han kan hitta på. Jag känner ifs folk som trollar när de skriver inlägg men han borde ju ha några riktiga följare som verkligen tror att han har ett extremt internationellt kontaktnät som avslöjar alla dessa sanningar till just honom — en man som inte klara av att läsa av en busstidtabell. För vad lever han på? Var får han pengar ifrån… kontanter i madrassen eller?

Snubben är ju totalt bindgalen och farlig som han håller på. Eller ska man se det hela som en självsanering à la Darwin. Jag förstår inte hur en sån människa kan klara sig i samhället. Har han gått ut grundskolan? Gick han i en vanlig skolklass?
Folk i allmänhet i de grupperna är väl tappade. Jag menar allt är enligt dem statens fel.
Vädret - HAARP
Skogsbränder - Riktad strålning av 5G
Covid - Djupa staten
Rysslands invasion av Ukraina - Västvärlden som initierat det
Ökade priser - The great reset

Oftast med citatet "You will own nothing, and you will be happy", som enligt dem åsyftar att vi alla ska bli förslavade av strålning och styrda. Men som i själva verket handlar om att vi allt mer går mot abonnemang där du hyr bil, hyr hus, prenumererar på kläder etc.
Citera
2023-12-19, 21:59
Medlem
acke_banans avatar
Podden ”oförskämt att anta” har gjort ett avsnitt om tv-serien ”svenska miljonärer” och nästan hela avsnittet handlar om Anders och hans eskapader. Otroligt underhållande lyssning.
Citera
2023-12-21, 09:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acke_banan
Podden ”oförskämt att anta” har gjort ett avsnitt om tv-serien ”svenska miljonärer” och nästan hela avsnittet handlar om Anders och hans eskapader. Otroligt underhållande lyssning.

Tack för tipset
Citera
2024-01-21, 22:08
Medlem
Vad är det som händer kring Sydborg? Han verkar ha slutat med sina mobilskal och CDB-Olja och tabletter. Hörde att han var i klinch med Hampabonden. Anders vägrar att svara på frågor som Adel har ställt. Så gör han alltid när han inte har koll på hur det funkar. Bedragare ut i fingerspetsarna.
Affärerna måste i alla fall ha gått bra eftersom Anders och flickvännen införskaffat sig dyra frekvensmaskiner. Som vanligt är det samma skitsnack att han ska bota alla sjukdomar och att han har spenderat 1000-tals timmar med att undersöka detta. Nu kan man tydligen boka in sig för 1500kr och få behandling hemma hos Sydborg i Norsholm. Vilket jävla skämt han är. Märkligt att inte kronofogden gör ett tillslag där, eftersom han skyltar med svarta pengabuntar i var och vartannat inlägg på FB? Författare titulerar han sig som nu också. Vore spännande att få veta vad han har för utbildning i allt skräp han håller på med. Kan det vara "Livets hårda skola" eller bara sökningar på Google han har gjort för att få fram sin vetenskap? Jävla bedragare är vad han är!
Citera
2024-01-21, 23:12
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agata007
Vad är det som händer kring Sydborg? Han verkar ha slutat med sina mobilskal och CDB-Olja och tabletter. Hörde att han var i klinch med Hampabonden. Anders vägrar att svara på frågor som Adel har ställt. Så gör han alltid när han inte har koll på hur det funkar. Bedragare ut i fingerspetsarna.
Affärerna måste i alla fall ha gått bra eftersom Anders och flickvännen införskaffat sig dyra frekvensmaskiner. Som vanligt är det samma skitsnack att han ska bota alla sjukdomar och att han har spenderat 1000-tals timmar med att undersöka detta. Nu kan man tydligen boka in sig för 1500kr och få behandling hemma hos Sydborg i Norsholm. Vilket jävla skämt han är. Märkligt att inte kronofogden gör ett tillslag där, eftersom han skyltar med svarta pengabuntar i var och vartannat inlägg på FB? Författare titulerar han sig som nu också. Vore spännande att få veta vad han har för utbildning i allt skräp han håller på med. Kan det vara "Livets hårda skola" eller bara sökningar på Google han har gjort för att få fram sin vetenskap? Jävla bedragare är vad han är!
Han har unt nio miljoner i skuld hos Kronofogden så han aktar sig nog väldigt noga för att ha något hemma i bostaden eller i lokal som han står på kontraktet för.
Han har ägnat nästan hela sitt vuxna liv åt att undvika att betala skatt eller skulder så han är ingen nybörjare.
Citera
2024-01-28, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Han har unt nio miljoner i skuld hos Kronofogden så han aktar sig nog väldigt noga för att ha något hemma i bostaden eller i lokal som han står på kontraktet för.
Han har ägnat nästan hela sitt vuxna liv åt att undvika att betala skatt eller skulder så han är ingen nybörjare.
Han är ett fullblodsproffs på att dupera, manipulera människor och få dom dit han vill. Fattar inte hur det kan vara så många som går på hans skitsnack.
Klart att han har sina pengar hemma. Det är därifrån som alla bilder på sedlarna kommer. Han tror att han är övervinnlig och att ingen myndighet kommer att hitta han. Sen startar han projekt och bolag som andra får stå på. Plundrar allt och drar när det inte finns en krona kvar att hämta. Att den människan inte blir stoppad är en gåta.
Under den här tiden som grupperna har varit igång så har han varit proffs på
Strålning
Kontantfrågan
Vaccinet
Kosttillskott
Hampa
CDB
Skrivit tre böcker
Frekvensanalyser och nu cancer.
Det är helt osannolikt att en man kan ha spenderat 1000-tals timmar på detta
Senast redigerad av Agata007 2024-01-28 kl. 23:07. Anledning: fel i ordval
Citera
2024-03-04, 16:46
Medlem
tjenaretjenares avatar
Han kan bota sjukdomar nu?
Citera
2024-03-04, 17:54
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Han kan bota sjukdomar nu?
Självklart, han har flera tusen timmars erfarenhet av det också.
Citera
2024-03-31, 18:00
Medlem
Faltas avatar
Jag var mekaniker åt en kompis som körde motocross samtidigt som Anders, han var jäkligt duktig på motocross. Och som veteran 40+ och framåt, då med. En talang, och en sprallig kille, men snäll och rolig, hans slott som han ägde och all den biten har jag inte någon aning om. Jag ville bara skriva något positivt om honom, eftersom det är mycket negativa saker här i tråden. Anders är en sökare och kanske lite adhd, men snäll och rolig. Min erfarenhet och åsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in