Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-15, 15:24
  #289
Medlem
Jaa, för min egen del så tror jag inte att det lilla stycket äger ett par trosor
Citera
2016-01-15, 16:33
  #290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melankoli12
Han må va galen och dum i huvudet, Men detta me den sjuksköterskan han hängt ut är väldigt trovärdigt.
Hans exfru e missbrukare och får säkert en extra han av någon hon känner som jobbar inom vården. Hon e missbrukare hur kan hon då få ha umgänge me barnen? Inte ok!

Sen denna polisman, Något måste det vara, Man spottar inte bara ur sig så här. De e något som har hänt. Följ hans fb så ser nu hur han hänger ut folk, lite skoj är det


Ja, "han är galen och dum i huvudet" som du skriver och Sanna är bara tyst, har du inte märkt det?
Hon hade en blogg tidigare kanske ett och annat party inimellan men missbruk? Nej. Hon tog hand om sin lilla dotter, startade företag, etc. tills Anders .S. sabbade alltihop med historian om slottet...
Sen blev Sanna tvärtyst.
Nu skriver tydligen den här galningen på Facebook, kan inte du lägga upp lite här och visa för oss som inte har facebook???
"melankoli12" HALLÅ!
Citera
2016-01-16, 09:26
  #291
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det går inte så bra nu, ekonomiskt, för Syden...
http://www.expressen.se/nyheter/milj...r-in-bakvagen/

Det är nog inte bara ekonomin som haltar nu för tiden.
Jag hittade den här bilden https://minfil.org/q2g8lbb5bc när jag satt och slösurfade.

Bilden visar ett litet kollage där han smutskastar(?) en polis och mamman till hans barn.
Citera
2016-01-16, 15:35
  #292
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Det är nog inte bara ekonomin som haltar nu för tiden.
Jag hittade den här bilden https://minfil.org/q2g8lbb5bc när jag satt och slösurfade.

Bilden visar ett litet kollage där han smutskastar(?) en polis och mamman till hans barn.

Sant eller inte, det där är klockrent förtal. Hatar idioter som tror det är tillåtet att skriva vad som helst om folk på sociala medier så jag hoppas han torskar.
Citera
2016-01-16, 15:49
  #293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Sant eller inte, det där är klockrent förtal. Hatar idioter som tror det är tillåtet att skriva vad som helst om folk på sociala medier så jag hoppas han torskar.

Det lär han garanterat göra om inte polischefen trycker kärringen för 3000kr, trosorna borde isf ingå i köpet.
Citera
2016-01-16, 16:01
  #294
Moderator
Schlesiens avatar
Sammanfogning av två trådar

Utgången rubrik:
Anders Sydborg påstår att polischef i Norrköping köper trosor av ex-fru Sydborg, 20 inlägg


/ Moderator
Citera
2016-02-11, 09:08
  #295
Medlem
Mopsans avatar
Har det inte kommit lite väl mycket dumheter ur Sydborgs käft?
Först sitta och skryta om hur tät man är, sen sitta i rättegångar på skattebetalarnas bekostnad....
Vad gör han idag egentligen, förutom att ljuga ihop historier på FB?
Citera
2016-02-12, 15:21
  #296
Medlem
Har han inte skrivit något på Facebook sen i julas? Har haft offentliga inlägg innan så man har inte behövt vara "vän" med han för att se.
Citera
2016-03-05, 23:47
  #297
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaclint
Har han inte skrivit något på Facebook sen i julas? Har haft offentliga inlägg innan så man har inte behövt vara "vän" med han för att se.


Jag är vän med honom och han har inte gjort någon status sen julas.
Citera
2016-08-18, 07:44
  #298
Medlem
Frejssons avatar
Inget nytt om Sydborg?

Medans gamla kompisen Lars-Ivan fortsätter göra miljonerna och är med i tv verkar Anders helt borta.
Citera
2016-08-18, 09:56
  #299
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsson
Inget nytt om Sydborg?

Medans gamla kompisen Lars-Ivan fortsätter göra miljonerna och är med i tv verkar Anders helt borta.

är han med på tv igen?
Citera
2016-08-18, 10:56
  #300
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Hur lever han idag? Efter konkursen blev ju slottet sålt (till vem?), och han blev avhyst med polishandräckning. Ändå är han fortfarande skriven där.
Det är inte rimligt att den nye ägaren skulle låta honom bo kvar gratis. Och efter en personlig konkurs har han väl knappast pengar så att det räcker att betala hyra för ett slott. Inte ens om han "bara" skulle hyra en sidobyggnad.
Det är något som inte stämmer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback