2009-11-14, 22:59
Bannlyst
Kan göra som i boken "Levande begravd" och gräva ner honom i en kista.
Citera
2009-11-14, 23:01
Medlem
ittebittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBlackout666
Kan göra som i boken "Levande begravd" och gräva ner honom i en kista.
Eller maskera er, bakbind honom och röva bort honom i en skåpbil. Kör sedan till ett skrotupplag där ni anordnar en skenavrättning.
Citera
2009-11-14, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ittebitte
Eller maskera er, bakbind honom och röva bort honom i en skåpbil. Kör sedan till ett skrotupplag där ni anordnar en skenavrättning.

Eller varför inte rysk roulett?
Citera
2009-11-15, 00:18
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluffo
Jag menar bröllopet. hehe

Han har fobi för spindlar och öppet hav.

Sätt honom i en liten eka mitt ute på sjön då. Har åkt dit med förbundna ögon då, givetvis.
Ni står en bra bit bort i en annan båt och låter honom ringa er i panik
Citera
2009-11-15, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ittebitte

Då har jag en ännu bättre ide. Säg till honom att han ska befinna sig på ett visst ställe utklädd till gorilla. Sen klär en av de i gänget ut sig till gorilla och står precis på det stället han ska stå vid. Ni kör förbi i skåpbil och kidnappar fel gorilla och kör hem till offret. Vid det här laget står offret i korsningen och fattar nada. Han har enbart en gorillakostym på sig och ett SL-kort/busskort/whatever och kommer enbart att ta sig till ett ställe, nämligen hem. Sen gör ni något kul ihop
Citera
2009-11-16, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GringoBerra
Då har jag en ännu bättre ide. Säg till honom att han ska befinna sig på ett visst ställe utklädd till gorilla. Sen klär en av de i gänget ut sig till gorilla och står precis på det stället han ska stå vid. Ni kör förbi i skåpbil och kidnappar fel gorilla och kör hem till offret. Vid det här laget står offret i korsningen och fattar nada. Han har enbart en gorillakostym på sig och ett SL-kort/busskort/whatever och kommer enbart att ta sig till ett ställe, nämligen hem. Sen gör ni något kul ihop

Det där låter som alla andra fjantiga svensexor, folk ska tvätta cyklar, kidnappas mm, vad är det för trams?

Eller alla dessa brudar som dras omkring i prinsesskläder, ska dela ut pussar mm... trams.

Vuxna människor skärp er!
Citera
2009-11-16, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Det där låter som alla andra fjantiga svensexor, folk ska tvätta cyklar, kidnappas mm, vad är det för trams?

Eller alla dessa brudar som dras omkring i prinsesskläder, ska dela ut pussar mm... trams.

Vuxna människor skärp er!

Du har fan ingen humor...
Citera
2009-11-16, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GringoBerra
Du har fan ingen humor...

Eller så har jag bra humor.

Att släpa omkring någon för att bara förnedra personen ser jag inte som humor.

Tycker inte heller att det är gulligt eller ballt... det är bara pinsamt.

Från att ha varit en sista natt med grabbarna har det blivit något annat trams där folk ska förnedras och/eller hånas.

En schysst kväll ute med diskussioner och upplevelser kan jag köpa... men att klä ut personen ifråga blir bara tramsigt.
Citera
2009-11-16, 04:24
Medlem
Wavetrusts avatar
Hade en polare som bland annat var tvungen att genomlida detta:

Någon form av musik/ljudspelare + högtalare hade placerats i en attachéväska med ett kodlås. I musik/ljudspelaren spelades ljud från en porrfilm då det gökades för fullt. Min polare fick en porrtidning i vilken koden för attachéväskan var skriven med väldigt liten text på en av sidorna. Min polare fick uppdraget att ställa sig mitt på det största torget i staden han bodde och han fick inte lämna torget förrän han öppnat väskan och stängt av ljudet. Det drog till sig en hel del uppmärksamhet att det står en snubbe i "svensexakläder" och lusläser en porrtiding med det ljudet i bakgrunden.

Det är humor.
Citera
2009-11-16, 18:22
Medlem
SwedxSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wavetrust
Det är humor.
Till nästa svensexa: Sätt på er grismaskar och skit på varandras magar, så har ni fått utlopp för de pubertala grabbigheterna en gång för alla och kan gå vidare med era liv.

Se till att lägga upp en video på internet med det så ni kan dela med er av glädjen.
Citera
2009-11-16, 18:32
Medlem
Ratads avatar
Oseriösa förslag:

Strippor.
Vafritt försök med extremsport som han failar och ni lägger upp på youtube.
Alkoholförgiftning.
Transsexuella strippor med episkt misslyckat könsbyte.
Supa honom full och raka av hans skägg men spara en hitlermustasch.
Transsexuella strippor som visar sig vara rakade björnar från en turkisk cirkus som åker runt med fez på huvudet till väldigt irriternade cirkusmusik.

Vettigt förslag:

Har han ett favoritband (och ni har råd med dom) ska dom spela på svensexan.
Citera
2009-11-16, 23:52
Medlem
Tvinga han att gå en boxningsmatch?

Det är alltid uppskattat..

För oss som tränar boxning iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem