2009-11-13, 22:27
Medlem
metros avatar
Hej,

För ett tag sen träffade en söt och trevlig tjej ute på en klubb, vi bytte kontaktinfo och ringde varandra ett tag, smsade och mailade varandra många gånger om dagen. Jättetrevlig tjej, smart, kreativ och mångsidig. Märkte direkt att vi hade mycket gemensamt och vi kom hela tiden bättre och bättre överrens. Vi hade vår första date för några dagar sen och sen dess har det blivit ganska intensivt men det känns inte som att det skulle vara ytligt eller ett korttidsförhållande , det känns som vi kommer närmare och närmare.

Häromdagen, efter att ha fått i oss en del öl började jag berätta om hur det gick till när jag nästan prostituerade mig själv (jag blev erbjuden pengar för sex av en superhet strippa/eskort och tänkte göra det när hon sa nåt som fick mig att dra mig ur) och då blev hon inspirerad och berättar att hon jobbar deltid som eskort i dagsläget. Hon sa att hon ville vara ärlig från början eftersom hon tyckte om mig och tyckte att jag hade rätt att veta. Det respekterar jag, det kändes genuint och så. Jag har egentligen inget emot prostitution (bortsett när det är under tvång. slaveri och/eller utnyttjande av andras svagheter är förkastligt oavsett vilket yrke som utövas) även om jag inte själv är någon sexköpare. Jag tycker inte att det finns någon anledning att ta avstånd från någon som behandlar andra och sig själv med respekt och hänsyn, bara för att personen ifråga säljer sex.

Samtidigt vill jag inte dela min tjej med ett gäng andra snubbar, oavsett om de betalar eller inte. Hon säger att hon kommer sluta med eskort-jobbet om vi bestämmer oss för att vara tillsammans..jag vet inte hur jag ska bemöta det..vi har haft sex men det var innan jag visste vad hon jobbade med. Hela grejen att undra om någon har varit inne tidigare under dagen och så, känns jobbig och ärligt talat så tänker jag på hygien och sjukdomar också.

Jag tror att jag vill ha ett förhållande med henne ifall hon slutar som eskort, men det känns för tidigt för att vara säker på saken än, för henne är det ett stort steg att ge upp en inkomstkälla och ett jobb som hon faktiskt trivts med, plus att vi bara har kännt varandra i några dagar.

Men vad gör jag under tiden vi blir säkra på om vi ska va tillsammans eller inte? Jag tänker inte fråga henne "har du träffat nån kund idag?" innan vi har sex..jag funderar på att säga till henne att så länge vi båda funderar så skippar vi sex helt..samtidigt som vi fortsätter träffas, umgås, kyssas osv. Det känns respektfullt mot oss båda.

Tacksam för synpunkter eller förslag. Jag vill alltså inte vara nedlåtande mot tjejen, men jag vill inte heller gå med på något som jag inte mår bra av.
Citera
2009-11-13, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av metro
Hej,

För ett tag sen träffade en söt och trevlig tjej ute på en klubb, vi bytte kontaktinfo och ringde varandra ett tag, smsade och mailade varandra många gånger om dagen. Jättetrevlig tjej, smart, kreativ och mångsidig. Märkte direkt att vi hade mycket gemensamt och vi kom hela tiden bättre och bättre överrens. Vi hade vår första date för några dagar sen och sen dess har det blivit ganska intensivt men det känns inte som att det skulle vara ytligt eller ett korttidsförhållande , det känns som vi kommer närmare och närmare.

Häromdagen, efter att ha fått i oss en del öl började jag berätta om hur det gick till när jag nästan prostituerade mig själv (jag blev erbjuden pengar för sex av en superhet strippa/eskort och tänkte göra det när hon sa nåt som fick mig att dra mig ur) och då blev hon inspirerad och berättar att hon jobbar deltid som eskort i dagsläget. Hon sa att hon ville vara ärlig från början eftersom hon tyckte om mig och tyckte att jag hade rätt att veta. Det respekterar jag, det kändes genuint och så. Jag har egentligen inget emot prostitution (bortsett när det är under tvång. slaveri och/eller utnyttjande av andras svagheter är förkastligt oavsett vilket yrke som utövas) även om jag inte själv är någon sexköpare. Jag tycker inte att det finns någon anledning att ta avstånd från någon som behandlar andra och sig själv med respekt och hänsyn, bara för att personen ifråga säljer sex.

Samtidigt vill jag inte dela min tjej med ett gäng andra snubbar, oavsett om de betalar eller inte. Hon säger att hon kommer sluta med eskort-jobbet om vi bestämmer oss för att vara tillsammans..jag vet inte hur jag ska bemöta det..vi har haft sex men det var innan jag visste vad hon jobbade med. Hela grejen att undra om någon har varit inne tidigare under dagen och så, känns jobbig och ärligt talat så tänker jag på hygien och sjukdomar också.

Jag tror att jag vill ha ett förhållande med henne ifall hon slutar som eskort, men det känns för tidigt för att vara säker på saken än, för henne är det ett stort steg att ge upp en inkomstkälla och ett jobb som hon faktiskt trivts med, plus att vi bara har kännt varandra i några dagar.

Men vad gör jag under tiden vi blir säkra på om vi ska va tillsammans eller inte? Jag tänker inte fråga henne "har du träffat nån kund idag?" innan vi har sex..jag funderar på att säga till henne att så länge vi båda funderar så skippar vi sex helt..samtidigt som vi fortsätter träffas, umgås, kyssas osv. Det känns respektfullt mot oss båda.

Tacksam för synpunkter eller förslag. Jag vill alltså inte vara nedlåtande mot tjejen, men jag vill inte heller gå med på något som jag inte mår bra av.

Trivs hon med sitt yrke som eskort?! Wtf ^^

Ajja men, först ska du iaf kolla upp så att hon icke har några könssjukdomar. Sedan ska du be henne sluta med sitt jobb och söka något annat.
När ni har sex kommer du bara kunna tänka på hur många som redan gjort det med henne under dagen osv...
Citera
2009-11-13, 22:34
Medlem
oj svårt..
Tror du ska gå på din känsla och prata om den..
Ni känner ju inte varandra riktigt än så är väl lite tidigt att säga hur de blir..

Är nog inte alls så ovanligt nu för tiden med den extra inkomsten..

Du har ju iaf bra grundinställning till saken så tror ni löser de
Citera
2009-11-13, 22:35
Medlem
Jamen, det är ju lite jobbigt om hon smakar okänd kuk när du kysser henne...
Hygien i övrigt och sjukdomar etc skulle jag inte oroa mig för, men..ja...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gryathon

Ajja men, först ska du iaf kolla upp så att hon icke har några könssjukdomar. Sedan ska du be henne sluta med sitt jobb och söka något annat.
När ni har sex kommer du bara kunna tänka på hur många som redan gjort det med henne under dagen osv...
mm och du tror alltså hon kommer sluta med sitt jobb som hon trivs med för att en kille hon känt i några dagar vill det?
Citera
Medlem
Fenrers avatar
Lägg ner, hon är inget för dig, du förtjänar bättre.
Citera
2009-11-13, 22:41
Bannlyst
Skickade hon dig en räkning efter senaste mötet?
Citera
2009-11-13, 23:03
Medlem
metros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryathon

Klart att det finns eskorter som trivs med att ha sex och få pengar. Ofta väljer de ju ut de potentiella kunder som de själva känner sig bekväma med eller finner attraktiva.

Det är en smart tjej som använder skydd för de former av sex som hon ebjuder, plus att hon testar sig regelbundet - det är inte mitt ansvar att kolla upp henne - det gör hon själv.

Poängen med mitt inlägg var ju att jag inte skulle ha sex med henne förrän hon hade stängt sin eskort-verksamhet, men att jag inte vill pressa henne till det förrän vi båda vet att vi vill vara tillsammans..vad hade ditt inlägg för poäng?
Citera
2009-11-13, 23:09
Medlem
Kalmantos avatar
Jag tror det är rätt kört. Det som krävs för att vara en person som inte kommer gräma sig över detta i framtiden, vare sig hon lägger av eller inte, är nog att du bara ryckt på axlarna åt faktumet från första sekunden. Lite som med swingers - antingen fattar man det och tycker att det inte är några konstigheter alls med att dela med sig sexuellt av den man älskar eller så fattar man det helt enkelt inte.

Bara du som kan avgöra var du står...
Citera
2009-11-13, 23:19
Medlem
metros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
oj svårt..
Tror du ska gå på din känsla och prata om den..
Ni känner ju inte varandra riktigt än så är väl lite tidigt att säga hur de blir..

Är nog inte alls så ovanligt nu för tiden med den extra inkomsten..

Du har ju iaf bra grundinställning till saken så tror ni löser de

tack för ditt svar, Sana. Ja, vi håller fortfarande på att lära känna varandra..men hittills så gillar jag henne skarpt. När hon berättade om eskort-grejen så trodde jag själv att jag skulle reagera på det..det var märkligt, jag fick ingen klump i bröstet eller i magen. Kändes som om någon hade sagt att hon var massös ungefär.

Jag ska säga till henne att hon får så mycket tid på sig hon vill att bestämma sig, men under den tiden kommer jag inte ha sex med henne utan det får vänta till det är avslutat. Alternativet skulle vara att bryta med henne helt (vill jag inte) eller ha sex med kondom (jag hatar kondom)
Citera
2009-11-13, 23:24
Medlem
metros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenrer
Lägg ner, hon är inget för dig, du förtjänar bättre.

Vad grundar du det påståendet på? Jag har säkerligen åsamkat världen i stort och mina närmaste i synnerhet betydligt mer omfattande skador än vad en eskort-tjej kan göra. Vad med henne är det som är "dåligt"?
Citera
2009-11-13, 23:26
Medlem
ojz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metro
Jag tänker inte fråga henne "har du träffat nån kund idag?" innan vi har sex..jag funderar på att säga till henne att så länge vi båda funderar så skippar vi sex helt..samtidigt som vi fortsätter träffas, umgås, kyssas osv. Det känns respektfullt mot oss båda.

Jag hade nog föredragit samlag framför att kyssa någon som kan ha haft en annan penis i munnen den närmsta tiden tänkte bara förvarna dig om du inte tänkt tanken förrut.

Men känns det bra så kör på ni kan ju testa ett tag och funkar det inte så kan ni ju splitta och ni kan återgå som det var innan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in