Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-29, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
MW och WW känns ganska tråkiga utifrån titelfightmatcher. Islam och Khamzat är ohotade.
Islam lär dominera WW ett bra tag, Tuporia är nog för liten för att kliva upp dit.
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Topurias storhet har jag aldrig fattat. Någon kommer spöa honom eventuellt känns det som, och Arman har en bra chans.
Tuporia är otrolig, hans stil är ju så klinisk. Hans KO vinster av Volkanovski och Holloway imponerade inte på dig? I MW hoppas jag att den där Dagestaniern som slåss under Fransk flagg kan överraska, Imavov eller vad fan han heter...han knockade Izzy för ett tag sedan.

För övrigt tycker jag verkligen synd om Tuporia just nu som har problem med sitt guldgrävande luder till fru som vill skilja sig och ta hälften av hans tillgångar, jävla slyna!
Citera
Idag, 07:47
Medlem
de borde gjort pantoja mot van som main event och dvalishwilly mot petr yan till co-main till helgen? pantoja - van, mycket intressantare. eller hur bestämmer de sådant?
Citera
Idag, 07:54
Medlem
vad finns det mer för matcher framöver att se fram emot?
harrison mot nunes på UFC 324... tycker harrison är lite för stor favorit där för att jag ska höja på ögonbrynen, nunes hade kanske behövt slakta ett lik innan för att se hennes form men då hade titelmatchen dröjt till 2027.

paddy pimblet möter ännu ett lik, kan det vara medvetet från Dana att bygga upp paddy till en stor titelmatch där han kan tjäna pengar?

trodde o'malley hade lagt av... har sett några av hans livestreams vilken ADHD karln har men är väl ganska vanligt inom sporten kan jag tänka mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in