2024-11-16, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Kanske borde ta detta i streaming-tråden men den verkar ganska inaktiv så jag ställer frågan här:

Jag har följt MMA i mången år men på äldre dar blev man för trött för att sitta uppe och se eventen live, därför har jag funnit andra vägar dagen efter.

Nu råkar det vara som så att jag jobbar natt just denna natten och vill då givetvis se galan live när jag ändå är uppe, vad jag däremot INTE vill är att betala ockerpriser till Viaplay.

Förr fanns Viaplay Fighting för 199 kr i månaden (innan dess sändes galorna på TV4 Sport för de som inte är lika kräsna som jag är med kommentatorerna). Jag undrar nu om det finns något annat sätt att se galan på, lagligt, utan att behöva betala multum till Viaplay.

Egentligen är det inte så mycket med tanke på att det är vad en PPV egentligen kostar men vad fan, man har ju principer.

Tillbaka till topic:

Är inte supertaggad på Bones mot Stiopics invandrar-mentalitet (de som vet…) men däremot ska det bli väldigt intressant att se Bo Nickal igen. Han har bara stordåd framför sig.
UFC Fightpass är betydligt billigare (typ 150 kr per månad ksnske) än Viaplay och där kan du se alla PPV galor också men med typ 48 timmars fördröjning eller något sådant.
Citera
2024-11-16, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
UFC Fightpass är betydligt billigare (typ 150 kr per månad ksnske) än Viaplay och där kan du se alla PPV galor också men med typ 48 timmars fördröjning eller något sådant.
Yes oftast på måndagen ligger galorna uppe i fight pass,kan hända tisdag med
Citera
2024-11-17, 09:23
Medlem
Oban elliot kommer va otroligt spännande följa.
Mcghee som jag ca extra intresserad av gjorde jobbet kommer bli kul se vad han får härnäst
Citera
2024-11-17, 18:50
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
48 timmars fördröjning är MYCKET dock. Hur fan håller man sig från att bli spoilad på så länge?

12 timmar och det kanske hade varit en bra deal.
Citera
2024-11-17, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
48 timmars fördröjning är MYCKET dock. Hur fan håller man sig från att bli spoilad på så länge?

12 timmar och det kanske hade varit en bra deal.
Fightnightgalorna brukar komma upp dagen efter typ 24 timmar och PPV galorna 48 timmar men priset är typ 150 kr per månad och då får du ALLT prelims, gamla galor, mängder av gamla matcher, TUF, DWCS, Road to the UFC, Best of Pride, UFC Fightpass invitationals (SW) och det är bara toppen på isberget.

Själv kör jag både Fightpass och Viaplay eftersom att jag inte pallar att vänta utan vill se huvudgalorna live men ha tillgång till allt annat.

Funderar dock på att skrota Viaplay ändå pga priset, gala fördröjningen kan jag kanske stå ut med ändå med tanke på hur mycket pengar man sparar.
Citera
2024-11-17, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Shavkat vs Ian Garry is om på 310 kortet
Mmmm den ser vi fram emot. Hoppas Shavkat "naturens hämnd" tar kål på Gary som uppvärmning inför Belal och matchen om WW bältet som tyvärr fick ställas in pga skada på Belal.
Citera
2024-11-17, 21:46
Medlem
Citat:
Mmmm den ser vi fram emot. Hoppas Shavkat "naturens hämnd" tar kål på Gary som uppvärmning inför Belal och matchen om WW bältet som tyvärr fick ställas in pga skada på Belal.
Yes gillar även ufc so. Ställer 18-0 vs 15-0 mot varandra, someones 0 gotta go.
Garry är jäkligt smart i buren,ger han en liten chans här,men tror shakvat avslutar de sent.
Citera
2024-11-17, 22:01
Medlem
310 kortet
Man vet Sterling är på Danas hatelist när han hamnar på prelims mot Evolev.
Istället blir kron gracie vs bryce mitchell uppe på main card
Nate the train vs doo hoo choi
Gane vs Volkov
Shavkat vs Garry 5 ronder no 1 contender
Pantoja vs Asakura titelfight
Senast redigerad av drhasch81 2024-11-17 kl. 22:04.
Citera
2024-11-17, 22:09
Medlem
Citat:
Yes gillar även ufc so. Ställer 18-0 vs 15-0 mot varandra, someones 0 gotta go.
Garry är jäkligt smart i buren,ger han en liten chans här,men tror shakvat avslutar de sent.
Om Shavkat plockar Gary relativt enkelt så har Belal stora problem. Gary som primärt var en striker visade dock i MVP matchen att han har utvecklat sin grappling något enormt efter lite träning med Chutebox teamet och gick in med en riktigt smart gameplan.

Gary kan absolut ta det men jag skulle satsa mina pengar på Shavkat men visst jag har haft fel förr.

Det roliga är hur Shavkat redan nu har retat upp Gary på sociala medier så presskonferenser osv inför den matchen kommer nog att bli riktigt rolig underhållning.
Citera
2024-11-17, 22:12
Medlem
Citat:
310 kortet
Man vet Sterling är på Danas hatelist när han hamnar på prelims mot Evolev.
Istället blir kron gracie vs bryce mitchell uppe på main card
Nate the train vs doo hoo choi
Gane vs Volkov
Shavkat vs Garry 5 ronder no 1 contender
Pantoja vs Asakura titelfight
Suck återigen så kunde man ha placerat en riktigt rolig fight på maincardet men väljer att inte göra det och varför ger man Kron Gracie ytterligare en chans i UFC ?

Det har inte gått så bra för Kron historiskt i UFC om man säger så.
Citera
2024-11-17, 22:17
Medlem
Citat:
Suck återigen så kunde man ha placerat en riktigt rolig fight på maincardet men väljer att inte göra det och varför ger man Kron Gracie ytterligare en chans i UFC ?

Det har inte gått så bra för Kron historiskt i UFC om man säger så.
Gissar att gracie familjen fortfarande har nåm makt i ufc och detta är den enda medlemmen familjen kan ge ufc,,nej detta e sjukt ,galet.
Citera
2024-11-17, 22:20
Medlem
Citat:
Gissar att gracie familjen fortfarande har nåm makt i ufc och detta är den enda medlemmen familjen kan ge ufc,,nej detta e sjukt ,galet.
Jag tycker ärligt talat synd om Kron. Bryce Mitchell har haft det lite jobbigt på sistone men han kommer att slakta Kron.

Det är enorm nivåskillnad på dessa två herrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in