Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-19, 11:53
  #1885
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Ryktas om att Martin Svensson har blivit cuttad av UFC. Väldigt väntat däremot. Han är nästan roligare att se utanför UFC också imo.
Låter troligt. Det enda alternativet hade väl varit rematch mot Lobov, som de verkar vilja behålla trots 0-2, i fjädervikt annars. Det är förmodligen i 145 han har någon chans, även om det är stort weight cut så är det ju det han brukar pyssla med.
Förmodligen har tåget gått för hans del men han lär väl hamna i Cage Warriors, BAMMA eller liknande åtminstone.
Citera
2016-04-20, 16:48
  #1886
Medlem
Rocket-Queens avatar
Så om jag har fattat det rätt så kommer man att kunna se UFC på Viaplay Fight fr.o.m. fredag, och det är inte ett paket som behövs köpas till förrän januari om man redan är Viaplay kund (som kan se sport givetvis)?
Citera
2016-04-20, 18:46
  #1887
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocket-Queen
Så om jag har fattat det rätt så kommer man att kunna se UFC på Viaplay Fight fr.o.m. fredag, och det är inte ett paket som behövs köpas till förrän januari om man redan är Viaplay kund (som kan se sport givetvis)?

du kan redan nu titta på ufc via viaplay genom att enbart ha ett konto registrerat där, ingen betalning eller något.
Citera
2016-04-20, 21:36
  #1888
Medlem
Rocket-Queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
du kan redan nu titta på ufc via viaplay genom att enbart ha ett konto registrerat där, ingen betalning eller något.

Jag vet, men fr.o.m. fredag flyttas ju all UFC och boxning över till Viaplay Fight. Undrade bara om det ingår om man har vanlig Viaplay (fram tills januari) eller måste man ha Viasat på TV också?
Citera
2016-04-20, 21:58
  #1889
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocket-Queen
Jag vet, men fr.o.m. fredag flyttas ju all UFC och boxning över till Viaplay Fight. Undrade bara om det ingår om man har vanlig Viaplay (fram tills januari) eller måste man ha Viasat på TV också?
Man behöver ett abonnemang för just den tjänsten för att se den. Jag vet inte om den kanske kommer ingå om man redan har någon annan betaltjänst hos Viasat (Sportpaketet exempelvis), men det kan du nog läsa dig till om det är så.
Citera
2016-04-23, 13:43
  #1890
Medlem
Hejhej!

Jag har tänkt att se min första UFC-match ikväll. Enligt mmanytt.se ska Cormier vs. Jones II ske 00.30 - 02.00.

Jag har fight pass men på den sidan verkar inte matchen finnas? Är det nåt fel på sidan eller körs den inte där?

Vore kul att få ett svar och förhoppningsvis en lösning på problemet, var kan jag se matchen?

Tack på förhand!
Citera
2016-04-23, 14:14
  #1891
Medlem
storbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylanolog
Hejhej!

Jag har tänkt att se min första UFC-match ikväll. Enligt mmanytt.se ska Cormier vs. Jones II ske 00.30 - 02.00.

Jag har fight pass men på den sidan verkar inte matchen finnas? Är det nåt fel på sidan eller körs den inte där?

Vore kul att få ett svar och förhoppningsvis en lösning på problemet, var kan jag se matchen?

Tack på förhand!

Underkortet börjar 00.30 och håller på till 04.00, då sätter huvudkortet igång. Du kan se hela underkortet på Fight pass och huvudkortet kan du i Sverige se på Viaplay.
Citera
2016-04-23, 15:05
  #1892
Medlem
Rocket-Queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylanolog
Hejhej!

Jag har tänkt att se min första UFC-match ikväll. Enligt mmanytt.se ska Cormier vs. Jones II ske 00.30 - 02.00.

Jag har fight pass men på den sidan verkar inte matchen finnas? Är det nåt fel på sidan eller körs den inte där?

Vore kul att få ett svar och förhoppningsvis en lösning på problemet, var kan jag se matchen?

Tack på förhand!

För det första är det inte Jones vs. Cormier II, utan Jones vs. Saint Preux. Huvudkortet börjar vid 04.00 och då är det fyra (?) fighter innan Jones. Så skulle inte tro att Jones fight börjar förrän 6-7 på morgonen.
Citera
2016-04-23, 16:25
  #1893
Medlem
McCreepys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocket-Queen
För det första är det inte Jones vs. Cormier II, utan Jones vs. Saint Preux. Huvudkortet börjar vid 04.00 och då är det fyra (?) fighter innan Jones. Så skulle inte tro att Jones fight börjar förrän 6-7 på morgonen.

Precis som du säger är det inte Bones - Cormier II. Cormier skadade foten för ett par veckor sedan så matchen har blivit uppskjuten och i nuläget vet vi inte när matchen kommer att ske. Skulle Jonny Bones vinna relativt lätt mot OSP och klara sig från skador så finns det en stor risk att vi får se den matchen som main event på UFC 200 nu när fjanten McGregor är på island och bölar samtidigt som han vägrar ställa upp i promotion av galan.

Main event inatt startar nog ca 06.30 såvida det inte blir en herrans massa decision vinster i matcherna före vilket det finns risk för
Citera
2016-04-26, 23:40
  #1894
Medlem
mmas avatar
http://www.bloodyelbow.com/2016/4/26...-august-return

Citat:
Thiago Alves will be 15-pounds lighter in his next UFC bout. The former welterweight title challenger announced on social media last week that he is moving down to the lightweight division and is targeting a return to action in August.

Detta som det snackats flera år om händer alltså. Hans vikt kring 170 har ju till o med varit ett problem, så detta blir intressant.

Kan han göra 155 på ett sunt sätt, då ska det blir skoj att se honom faktiskt. Gillar han!

Det jag gillar med ändringar i viktklass är att det blir helt nya matchups som öppnar sig.
Citera
2016-04-29, 23:28
  #1895
Medlem
teasardigs avatar
http://www.bloodyelbow.com/2016/4/29...to-head-trauma

Citat:
You know, six months ago, I had a concussion, and I'm not sure how much I ever really recovered from it. Leading up to my fight, during fight week, there were a few instances-and this has been happening on and off for a while, six months or so, over that, for about a year-I'll vomit randomly. I'm not sure if it's due to...I drink a lot of coffee, so it could be that, it could be that it is one of the concussion symptoms, or it could be so damned hot here that I'm just super dehydrated.
Citera
2016-04-30, 00:23
  #1896
Medlem
Rocket-Queens avatar
När tror ni Gustafsson gör "comeback" då? Ingen verkar riktigt veta vad som händer där. Såg idag på Instagram att han hade gjort lite intervjuer idag.

Är det troligt att hoppas på en fight under sensommaren/hösten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback