2015-05-30, 01:25
Medlem
mmas avatar
Om detta stämmer verkar dom höja lägstanivån i sponsorpengarna, vilket såklart vore strålande.

http://i.imgur.com/0gOZDFk.png
Citera
2015-05-30, 01:32
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Om detta stämmer verkar dom höja lägstanivån i sponsorpengarna, vilket såklart vore strålande.

http://i.imgur.com/0gOZDFk.png
Det är väl lönen, eller? Tidigare var det 8000+8000.
Citera
2015-05-30, 01:38
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Det är väl lönen, eller? Tidigare var det 8000+8000.

Stämmer, var nog jag som var lite snabb där. Höjning dock, vilket är bra.
Citera
2015-06-01, 20:47
Medlem
Vilka UFC fighters tror ni kommer att bli "straffade" av UFC för att ha varit för högljudda i sin kritik i media angående Reebok-avtalet?

Skulle du exempelvis bli förvånad om Brendan Schaub får en motståndare i sin nästa fight i LHW som är extremt svårbesegrad utifrån hans perspektiv?
Senast redigerad av Jamie_L 2015-06-01 kl. 21:05.
Citera
2015-06-02, 17:34
Medlem
mmas avatar
http://www.mmamania.com/2015/6/2/870...ntamweight-mma

Citat:
Three horsewomen?

Ultimate Fighting Championship (UFC) gave mixed martial arts (MMA) fans yet another reason to hate Mondays, as 10 fighters were removed from the promotion's roster earlier this week, according to a list compiled by UFCFIGHTERSiNFO (via Bloody Elbow).

Citat:
Five combatants have been bounced from the flyweight division, which sounds like a lot, considering how thin the roster is at 125 pounds (see it).

Den där viktklassen är inte skitdjup direkt.

Trist att Tim Elliot fick gå, gillade han.
Citera
2015-06-02, 17:39
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
http://www.mmamania.com/2015/6/2/870...ntamweight-mma

Den där viktklassen är inte skitdjup direkt.

Trist att Tim Elliot fick gå, gillade han.
Dylan Andrews kändes ju ganska lovande efter TUF, men har haft en riktig setback senaste tiden.
Citera
2015-06-04, 06:58
Avstängd
Lacerdas avatar
Alexander är nästa motståndare för Cormier om titeln, nu blir väl Bader riktigt grinig.
Citera
2015-06-06, 02:33
Medlem
NirvanAs avatar
Tittade lite på 187
Hur kan DC ha sån bra uthållighet? Han ser ju ut som en tjockis jämfört med Rumble?
Kul att se! Men förvånande nonetheless
Citera
2015-06-06, 11:53
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Tittade lite på 187
Hur kan DC ha sån bra uthållighet? Han ser ju ut som en tjockis jämfört med Rumble?
Kul att se! Men förvånande nonetheless

Du menar att rumble med sina muskler skulle ha bättre kondis?
Citera
2015-06-06, 14:56
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Du menar att rumble med sina muskler skulle ha bättre kondis?
Det var bara den spontana tanken jag fick, eller menar du att musklerna som kräver mer energi att syresätta (som Rumble verkar ha mer av) gör att han blir slut snabbare och att DCs eventuella lilla överskott av fett inte har nån påverkan på konditionen?
Citera
2015-06-06, 15:24
Medlem
mmas avatar
Citat:
Det var bara den spontana tanken jag fick, eller menar du att musklerna som kräver mer energi att syresätta (som Rumble verkar ha mer av) gör att han blir slut snabbare och att DCs eventuella lilla överskott av fett inte har nån påverkan på konditionen?

Jag säger bara att det ofta inte är nån fördel för kondis att ha mycket muskler.

Jag tror cormier har bättre uthållighet med sig från sån långa och framgångsrika karriär inom brottning.
Citera
2015-06-06, 17:24
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Precis. Att bära runt på mycket muskelmassa är tröttsamt i längden. Explosiviteten finns i ett tidigt stadie, som man fick se prov på när Johnson sänkte Cormier i första ronden. Men uthålligheten saknas, vilket också visade sig senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in