• 1
  • 2
2009-11-13, 22:15
Medlem
snousers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felstavadd
h, rotade loss bland instllningarna, under fliken "ljud ut" s hade systemet stllt om sig till "soundflower"- nnting istllet fr "inbyggda hgtalare".

terstllt och fixat, funkar bra nu.

Hade exakt samma problem. Det verkar som att OS X tror att det virtuella airfoil-ljudkortet r default-kortet, vilket r vldigt skumt.
Citera
2009-11-14, 21:40
Medlem
qrizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipper1446
Prova att gra som det str frst, s kan du frga oss om det skiter sig...

testade att starta snow leopard med installationsskivan. gick senare in p skivverktyg och kontrollerade hrddisken. den gav samma problem som frut. Testade d att reparera hrddisken och den fixade disken. Nu terstr det att se ifall den r fixad eller inte. den strulade idag men inte igr. Verkar som den gr som den vill
Citera
2009-11-19, 19:59
Medlem
korps avatar
Batteriet p min Macbook Pro r mycket smre efter jag installerade 10.6. Mrkbart dliga batteritid nu n tidigare, ngon annan som mrkt ntt liknande?
Citera
2009-11-19, 20:00
Medlem
Adam87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korp
Batteriet p min Macbook Pro r mycket smre efter jag installerade 10.6. Mrkbart dliga batteritid nu n tidigare, ngon annan som mrkt ntt liknande?
Ja!!!
Startade en trd om det, men den blev lst.
Dock har jag en vanlig Macbook.
Citera
2009-11-19, 20:11
Medlem
Xindaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korp

Tycker mig ha mrkt samma sak jag med.
Citera
2009-11-19, 20:54
Medlem
qrizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrizze
testade att starta snow leopard med installationsskivan. gick senare in p skivverktyg och kontrollerade hrddisken. den gav samma problem som frut. Testade d att reparera hrddisken och den fixade disken. Nu terstr det att se ifall den r fixad eller inte. den strulade idag men inte igr. Verkar som den gr som den vill

Det strular lite d och d. Speciellt nr det r en sida med mycket flash. Webblsare spelar ingen roll. Har testat Safari, Firefox och Opera
Citera
2009-11-20, 21:23
Medlem
korps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam87
Ja!!!
Startade en trd om det, men den blev lst.
Dock har jag en vanlig Macbook.

Min batteritid ligger numera p runt 3-4 timmar, nr jag bara slsurfar och degar. Tidigare (innan 10.6.2) nr jag gjorde precis samma saker lg jag p skert 6-7 timmar. Jag har den nya Macbook Pro med inbyggt batteri.

Apple verkar ha strulat till det mycket med SL, jag nskar jag aldrig uppdaterat...innan 10.6.2 hade jag extremt badbollsyndrom i SL...suck...iaf r det borta nu, men d blev det dlig batteritid istllet. Om det nu r pgrund av det.
Citera
2009-11-21, 11:37
Medlem
Ovics avatar
Ngon som haft ngra problem med att installera Voddler p SL?
Jag laddade ner installationsfilen igr, men jag kan inte ppna den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in