2009-11-13, 00:36
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ston3d
precis, som vman säger juderöka eller vad ni nu kallar piss hash

fast Juderöka är stämplat med en Davidsstjärna iofs :P
Citera
2009-11-13, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
fast Juderöka är stämplat med en Davidsstjärna iofs :P

och det är något som görs i efterhand för tror inte marockanerna sitter och pressar davidsstjärnor på sina plattor
Citera
2009-11-13, 02:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
Dom brukar att banka heroin i Hasch i norge. dom som styr drog marknaden i Bergen i norge blandar haschet ut med heroin för at få sina kundar beroende så att dom tjänar mera cash.

Men jag röker det endå orka bry sig. en liten ekstra kick för en billig pris är nice det.
Är du på riktigt ?

Snälla rara lilla du, ingen som vill tjäna pengar blandar sit röka med heroin då dem har tillräckligt med kunder. Jag menar vem vill springa runt som en lodare och sälja hasch ?
Citera
2009-11-13, 07:52
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Är du på riktigt ?

Snälla rara lilla du, ingen som vill tjäna pengar blandar sit röka med heroin då dem har tillräckligt med kunder. Jag menar vem vill springa runt som en lodare och sälja hasch ?

Jag är seriös.
Citera
2009-11-13, 07:53
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Ifall man inte vet att man röker heroin, hur ska man då veta att man blir beroende av det? Varit i bergen flertal gånger samt hemsedal och säsongat och jag har då aldrig hört talas om något sådant som du påstår.

Jag bor i Bergen tror du inte jag vet lite mer en dig vad som händer i drog marknaden i bergen då? jag är seriös dom blandar hasch med heroin för att få sina kunder beroende.
Citera
2009-11-13, 08:21
Medlem
Många verkar sjukt naiva angående vad standardhaschet i Svea rike innehåller... Jag har separerat diverse oljor, henna från vanligt standard som har fått hela huset att lukta kemikalier, och då överdriver jag verkligen inte. I medicinskt syfte är detta alltså sjukt kontraproduktivt.

Nästa gång du köper en bit brunt, lös den i sjudande vatten på spisen så finfördelat som du kan få det, och se den vidriga sörjan lösa sig i vattnet. Ett kaffefilter på det så har du en aningen renare produkt, som antagligen fortfarande innehåller tillräckligt med skit för att påverka din hälsa vid nämnvärt bruk..
Citera
2009-11-13, 10:14
Bannlyst
Citat:
Jag bor i Bergen tror du inte jag vet lite mer en dig vad som händer i drog marknaden i bergen då? jag är seriös dom blandar hasch med heroin för att få sina kunder beroende.

Din svenska är sämst. "Ekstra kick" haha. Nej ingen blandar ut cannabis med heroin, jag har frågat kontakter i Norge som i sin tur snackat med folk från bergen och alla har skrattat som fan och trott jag var en blåst jonkare. Tror du att något kriminellt nätverk vill förlora pengar för att göra folk "Beroende?" om du inte vet att det är heroin så går det inte. Cannabis är den mest använda drogen tror du då kriminella nätverk vill förlora kunder? Herregud du har blivit lurad, innan du säger att det är så jävla sant kanske du ska skicka in en hashbit på analys och se att du hade fel.
Citera
2009-11-13, 11:00
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ston3d
och det är något som görs i efterhand för tror inte marockanerna sitter och pressar davidsstjärnor på sina plattor

stämmer nog bra det.

ja har kommit över judestämlat negroidcannabis som har varit ganska bra.
inte dock med samma davidsstjärna som dom unga punggurlgarna (och även jag i min ungdom) höll på mycket med.

mina rasserpolare ville jämt ha judestämlen för dom ville "grillar judar"
Citera
2009-11-13, 11:02
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wake-N-Bake
Din svenska är sämst. "Ekstra kick" haha. Nej ingen blandar ut cannabis med heroin, jag har frågat kontakter i Norge som i sin tur snackat med folk från bergen och alla har skrattat som fan och trott jag var en blåst jonkare. Tror du att något kriminellt nätverk vill förlora pengar för att göra folk "Beroende?" om du inte vet att det är heroin så går det inte. Cannabis är den mest använda drogen tror du då kriminella nätverk vill förlora kunder? Herregud du har blivit lurad, innan du säger att det är så jävla sant kanske du ska skicka in en hashbit på analys och se att du hade fel.

röka horse i pipa <-> röka heroin på folie
Citera
2009-11-13, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
röka horse i pipa <-> röka heroin på folie

Går det ens och röka horse på annat sätt än folie? Det är ju inte som hasch, horse ska inte brinna och gå upp i rök. Man ska ju inhalera ångan. Så crackpipe ála vaporizer eller folie?
Citera
2009-11-13, 15:06
Medlem
JonBenets avatar
http://www.youtube.com/watch?v=-HD1kdkLsAE

Festade med några engelsmän som bara rökte soapbar, dom tyckte att grönt dvs "skunk" var för nojigt.
Citera
2009-11-14, 14:23
Medlem
TellusGs avatar
Citat:

Nej. Dom blandar inte heroin i hasch för att göra kunder beroende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in