Citat:
Ursprungligen postat av pekkahiltonen3
Hej
Norge är bra, men akta dig för att bli lurad......
Blev lurad av Rett Bemanning och Børje Sandgrehn. De betalade inte in min skatt till Skatteetaten.
Fick inte ut min semesterersättning heller..
Børje Sandgrehn är en dömd skattesmitare, hørde han har stora skulder till svenska staten.
Hej "Pekka"
Kunde du inte sjunka lägre ner? Jösses???
Vill bara Gratulera dig och ALLA DINA ALIAS!!!
Det är bra att du sitter med
fakta under dina påståenden!
Synd att jag inte kan hålla med.
Har ALLA fakta! *Om Börje, om Rett Bemanning, om Peter A, om Nordic Crane och om DIG! Behöver jag säga mer??? Vet gott vem du är och vad du driver med!
Att du sjunker så lågt som detta talar mer om vem du är som person och hur du driver affärer och förrättningar, än vad det gör om mig. Är jag verkligen ett så stort hot mot dig och dina intäkter att du hugger i berg???
Där jag kommer ifrån har jag fått lära mig att det är dumt att kasta sten i glashus. Speciellt om man begår förtal, falsk ryktesspridning och urkundsförfalskning.
BTW
Till ALLA som svarar upp på skribentens trådar!!! Ring mig eller sänd mig ett pm eller mail. Jag är offentlig så det går helt fint att kontakta mig och kolla upp mig och min koncern!
Det är
jag som är Pia Haikonen och driver avdelningen för Rett Bemanning i Haugesund.
Har du inget bättre att skriva än att du ska pröva leka på sandlåde nivå?
Stå fram och tala om vem du är istället för att fegt gömma dig bakom en skärm med tangenter.
Patetiskt om du frågar mig...
PS Vet att du inte är den du utger dig för att vara och att IP-adressen din är i Stockholm.
Ha en fin dag!
Hälsningar
Pia Haikonen
Avd ledare för Rett Bemanning AS, Avd Haugesund, Norge