2009-11-11, 01:48
Medlem
Okej det är så här.. Går systemvetenskapliga programmet, är skit bra i flashprogrammering. Finns inte så mkt flash-tjänster alls i världen. Men det är så här att det enda jag vill är att syssla med flash eftersom jag är riktigt grym i det.
Men samtidigt har jag annan kompetens, men som jag då tycker är tråkigare att arbeta med erftersom jag är skit bra på desing. Ge mig lite tips och råd. nån som vet i framtiden om jag kommer bli eftertraktad ? Skål på er tills vidare nu skall jag till kpåtren!
Citera
2009-11-11, 01:52
Medlem
Sweemans avatar
Ja vill du få det på papper så har du alltid Design Av Digitala Medier i Borlänge (Högskolan Dalarna), mycket programmering i flash och java samt design.
Citera
2009-11-11, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeman
Ja vill du få det på papper så har du alltid Design Av Digitala Medier i Borlänge (Högskolan Dalarna), mycket programmering i flash och java samt design.

aha? men nu går jag ju redan ett programm dock så läse jag bara 1 flash kurs. men har hållt på med flash i åratal och är bra i det. MEn det är ju inget minus att ha lite extra programmering i bagaget? har nämligen bytt ut alla flummämnen på mitt programm till mer programmering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in