2009-11-10, 19:59
Medlem
Rubarth23s avatar
Hej. Jag har laddat ner en fotbollsmatch från TPB, som jag var tvungen att packa up via Winzip.
Matchen kom i många olika delar, ca 80 st.

När jag skulle kolla så att allt funka och så lade jag alla delar i en spellista, vilket funkade perfekt ett litet hack mellan varje filbyte, men det störde mig inte nämnvärt.
När jag senare kom hem på dagen skulle jag kolla på matchen, gjorde samma sak med spellista och allt men det funkade inte.
Efter att ett klipp var slut minimerades rutan till den storlek den är i när VLC startar.
Har ingen aning om varför det inte funkar snälla hjälp!

Om någon vet hur man lägger ihop alla filer till en stor fil så uppskattas det enormt också!

Tacksam för svar.
Citera
2009-11-10, 20:18
Medlem
Degerlundens avatar
Lill gubben..

Du ska packa upp alla arkiv med exempelvis winrar tills du endast får en fil som har ändelsen .iso, .img, .xvid, .avi med fler beroende på filmtyp.
Filen ska vara på ett ungefär lika stor som det står att torrenten ska vara.

Om du inte får en sådan enskild fil så bör du få en mapp som heter _video_TS.

Den är bara att lägga i spellistan.
Citera
2009-11-10, 20:24
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Degerlunden
Lill gubben..

Du ska packa upp alla arkiv med exempelvis winrar tills du endast får en fil som har ändelsen .iso, .img, .xvid, .avi med fler beroende på filmtyp.
Filen ska vara på ett ungefär lika stor som det står att torrenten ska vara.

Om du inte får en sådan enskild fil så bör du få en mapp som heter _video_TS.

Den är bara att lägga i spellistan.
Är sjukligt dålig på datorer
Kan du förklara exakt hur jag gör när jag använder Winzip?
Citera
2009-11-10, 22:47
Medlem
VonKnorrhanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Hej. Jag har laddat ner en fotbollsmatch från TPB, som jag var tvungen att packa up via Winzip.
Matchen kom i många olika delar, ca 80 st.

När jag skulle kolla så att allt funka och så lade jag alla delar i en spellista, vilket funkade perfekt ett litet hack mellan varje filbyte, men det störde mig inte nämnvärt.
När jag senare kom hem på dagen skulle jag kolla på matchen, gjorde samma sak med spellista och allt men det funkade inte.
Efter att ett klipp var slut minimerades rutan till den storlek den är i när VLC startar.
Har ingen aning om varför det inte funkar snälla hjälp!

Om någon vet hur man lägger ihop alla filer till en stor fil så uppskattas det enormt också!

Tacksam för svar.

Är det rar-, zipfiler eller vad?
Är det rar (typ *.r00) öppnar du bara den tidigare nämnda filen och drar ut filerna i den till typ skrivbordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in