Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-12-18, 19:54
  #73
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StopRunning
Bunpar en gammal tråd.

Vet någon hur det ser ut med pokerturneringar på Krukan under denna vecka? På deras FB ser jag bara turneringsschema för förra veckan, men då de verkar ha liknande schema varje vecka antar jag att någonting händer ikväll.

Om inte, vet ni någonstans jag kan lira en turnering ikväll på något annat ställe än Cosmopol?

Tack på förhand.

Ligger uppe schema nu för denna vecka.
Citera
2018-01-23, 18:13
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmit
Bara fullring. Det brukar finnas bord efter kl 20-21 iaf tror jag, när folk börjar åka ur turneringen. 10/10 och 20/20 texas är väl vanligast, sen finns även detsamma i PLO och Dealers choise tror jag.

10/10 TX har inte spelats på länge- man får gå till CC lr Oden för det. Edit: Såg att du postade det 2010...
Citera
2018-01-24, 17:42
  #75
Avstängd
Hur olagligt är det att spela på krukan?

WELL, vad jag uppfattat det som så är krukan en svartklubb Korrekt? Den har funnits i väldigt många år, Adressen står på google och i stort sätt alla är välkomna,

Polisen har varit där några gånger men inget händer?

Jag ska dit i helgen igen, Och spela. Hur gör man med pengarna man vinner? Eftersom det är en svartklubb blir all vinst svart inkomst eller hur? Man kan alltså inte gå till en bank och säga att man vann på en pokertunering?

Ska inte spela för små pengar, Utan 50.000+

Vet om att så stora spelare är väldigt sällan där, Men har bestämt träff med en kille där så det kommer bli av . Mvh
Citera
2018-01-25, 11:36
  #76
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
WELL, vad jag uppfattat det som så är krukan en svartklubb Korrekt? Den har funnits i väldigt många år, Adressen står på google och i stort sätt alla är välkomna,

Polisen har varit där några gånger men inget händer?

Jag ska dit i helgen igen, Och spela. Hur gör man med pengarna man vinner? Eftersom det är en svartklubb blir all vinst svart inkomst eller hur? Man kan alltså inte gå till en bank och säga att man vann på en pokertunering?

Ska inte spela för små pengar, Utan 50.000+

Vet om att så stora spelare är väldigt sällan där, Men har bestämt träff med en kille där så det kommer bli av . Mvh

Tidigare var det skatt på vinster på pokerklubbar som Krukan, vet inte om det ändrats med förändringen 2015. Enklast är väl att kontakta skatteverket och fråga.
Citera
2018-01-25, 11:40
  #77
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Tidigare var det skatt på vinster på pokerklubbar som Krukan, vet inte om det ändrats med förändringen 2015. Enklast är väl att kontakta skatteverket och fråga.

Ja jag får göra det, För har gått in på Banken för något år sedan med pokervinster från CC, Och då frågade dom var pengarna kom ifrån. Och jag satte in många olika summor under kort tid, Så fick mitt konto spärrat av Forex, Och då var det pengar jag tagit ut tidigare och sen satt in. Så jag tror jag har ögonen på mig. Därför jag är nyfiken.
Citera
2018-03-15, 10:21
  #78
Medlem
Är micke norinder fortfarande delägare?
Citera
2018-03-15, 19:56
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie83
Är micke norinder fortfarande delägare?


Nvm såg nu att han sålt sin del
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback