Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Nere på marken slog polisen till mot den illegala spelklubben ”Krukan"[/i]
"På sådana platser finns det dels kriminella men också vanliga människor som tycker om att spela eller har ett spelboende, säger Gunnar Appelgren."
Jag är en "vanlig" som älskar poker och avskyr hur detta ädla skicklighetsspel felaktigt klassas som lotteri i spellagstiftningen. Och Krukan är enda stället i Stockholm där man kan spela tävlingspoker i en fin miljö, så vitt jag vet. Men om gamla Krukan har hamnat i klorna på org krim är det förstås bra med en razzia. (Har inte varit där på länge.)