2009-11-10, 16:33
Medlem
Hejsan!

Jag undrar om någon har koll på vilket företag som ger mest stålar för guldet man säljer till dem? Jag har kollat lite på smsguld, euroguld, samt guldfynd. Euroguld verkade ge mest utdelning av dessa tre och guldfynd minst..dock verkade guldfynd vara det som var smidigast då man lämnar in guldet direkt, får pengar direkt, medan de andra två innebär att man skickar sitt guld på posten utan att ha någon som helst koll på vad man får ut ..

Men finns det något annat företag jag inte tänkt på? Någon som har använt sig av något an ovanstående företag?

Tackar tackar // Hatesmurrrf
Citera
2009-11-10, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hatsmurfen
Hejsan!

Jag undrar om någon har koll på vilket företag som ger mest stålar för guldet man säljer till dem? Jag har kollat lite på smsguld, euroguld, samt guldfynd. Euroguld verkade ge mest utdelning av dessa tre och guldfynd minst..dock verkade guldfynd vara det som var smidigast då man lämnar in guldet direkt, får pengar direkt, medan de andra två innebär att man skickar sitt guld på posten utan att ha någon som helst koll på vad man får ut ..

Men finns det något annat företag jag inte tänkt på? Någon som har använt sig av något an ovanstående företag?

Tackar tackar // Hatesmurrrf

Spelar fremålet någon roll elelr är det bara kr/gram du syftar på?
Citera
2009-11-10, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7331kcabhsalF
Spelar fremålet någon roll elelr är det bara kr/gram du syftar på?

Endast kr/gram ..
Citera
2009-11-10, 16:49
Medlem
Designen är alltså inte snygg utan det är bara gamla, söndriga föremål i rent guld.. så tradera och annat är uteslutet..
Citera
2009-11-10, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hatsmurfen
Endast kr/gram ..

Hur mkt är mycket för dig?
Citera
2009-11-10, 21:19
Medlem
Kolla med stampen med. Är det inte så mycket så kan det vara lika bra att ordna det där o slippa skicka iväg det.
Citera
2012-11-08, 16:44
Medlem
http://www.24Guld.se skulle jag sälja till.
Citera
2012-11-13, 22:28
Medlem
Sightnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daniellarsson
http://www.24Guld.se skulle jag sälja till.

Beror din rekommendation på något annat än att du jobbar för dem?
Citera
2016-09-26, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sannt
Jag rekommenderar www.sjmk.se, det var lätt och snabbt. Tillförlitligt sida, du kan själv besluta om att acceptera deras erbjudandet elle inte. Sändningen är portofri och försäkrad till ett värde av 30 000 kronor. Jag sålde guld och några smycken och var mycket nöjd med priset
Registrerad September 2016, och i ditt allra första inlägg på Flashback letar du upp en fyra år gammal tråd för att lovorda en guldhandlare.

Seems legit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in