2009-11-10, 00:57
Medlem
Är det någon mer som är liksinnad som mig?
- Jag föredrar inte att festa varje eller varannan helg?
Jag kan inte utveckla närmare varför jag inte tycker om att festa, men det blir inte av för min del, jag tycker inte om att gå ut helt enkelt, en stor anledning kan vara att jag stör mig väldigt mycket på folket som är ute och är dryga.
Varje gång polare ska ut så bangar jag ordagrant, jag hakar på och super till max en gång varannan månad nu på vintertider på sommaren kanske det blir en gång varannan vecka. Så ja det kan ha med perioder att göra, men jag har aldrig varit den direkta fest människan. Nån mer som är lik med? och förklara gärna varför.
Citera
2009-11-10, 01:02
Medlem
är det något speciellt du stör dig på hos "folk"?
Citera
2009-11-10, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plakat
är det något speciellt du stör dig på hos "folk"?
Inget jag kan sätta finger på. Men så fort jag är ute så får jag för mig att folk inte är ute för att ha roligt i det sällskap de är med. Jag har fått för mig att de flesta är ute av en anledning, antingen för bekräftelse, ligga eller för att höja sig själv som människa. Inte för att ha roligt. Rätta mig om jag har fel.
Citera
2009-11-10, 01:11
Medlem
Brossys avatar
Tycker det kan vara jävligt skönt att bara vara hemma en helg och spela lite datorspel som den nörd man egentligen är. Super till kanske 2 gånger i månaden. Tyvär så är de flesta av mina polare bara för "SUUUUUUUUUUUPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ÖÖÖÖHEEHÖHÖÖ". På helgerna. Om jag nu ska bli onykter föredra jag faktiskt att röka då jag inte blir bakis och tycker det är roligare att vara bäng än full.
Citera
2009-11-10, 01:12
Medlem
ok, men varför får du för dig en massa saker då?
klart många är ute för att ligga men det är ju kul i sig.

Du kanske bara behöver slappna av lite? Du kanske är ute med fel folk? Jag tror att om du och dina polare verkligen går ut för att ha kul och slappnar av och gör precis vad ni känner för så kommer ni också ha kul. Och då spelar väl inte andra människors egenintressen så stor roll?

Sen är det ju helt ok att inte tycka om att gå ut, jag hatar tex ställen med för mkt folk så man knappt kan stå upp, kass dj osvosv men att du stör dig på att folk är ute för att ligga känns lite som en undanflykt för att du kanske inte just kan slappna av och ta för dig när du är ute utan känner dig överkörd av andra?

massa bubbel babbel från mig nu.. vad vet jag?
Citera
2009-11-10, 01:17
Medlem
Citat:

Du kanske bara behöver slappna av lite? Du kanske är ute med fel folk? Jag tror att om du och dina polare verkligen går ut för att ha kul och slappnar av och gör precis vad ni känner för så kommer ni också ha kul. Och då spelar väl inte andra människors egenintressen så stor roll?

Sen är det ju helt ok att inte tycka om att gå ut, jag hatar tex ställen med för mkt folk så man knappt kan stå upp, kass dj osvosv men att du stör dig på att folk är ute för att ligga känns lite som en undanflykt för att du kanske inte just kan slappna av och ta för dig när du är ute utan känner dig överkörd av andra?

Nja, jag känner mig absolut inte överkörd av andra, för jag har det många drömmer om och då syftar jag på, materialla saker och pengar framförallt. Har ett framgångsrikt yrke och är en av de bästa i sverige inom det jag gör och jag är inte speciellt gammal. Ej över 24. Jag har ett bra utseende enligt många och jag lever på min charm och omtänksamhet (snällhet).
Ser jag någon stekare i en stekig tiger kavaj, så kunde jag inte bry mig mindre.
Nu är inte inlägget meningen att jag ska hävda mig. Utan själva hysterin med att gå ut WOOOHOOOO partyyyy!

När jag väl är ute så är det Sture CO barer och resturanger vi besöker. det är inte mitt sällskap jag klagar över utan hela ideen med att vara ute och festa hela tiden.
Citera
2009-11-10, 01:18
Medlem
Brossys avatar
Citat:

Jag tycker det är skitkul att gå ut men jag blir så inåthelvete bakis dagen efter. Blir sängliggande hela dagen och känner mig inte återställd förrän på måndagen om jag super till på en lördag. Därför jag inte orkar supa mig full så ofta.
Citera
2009-11-10, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piketbussAB
Inget jag kan sätta finger på. Men så fort jag är ute så får jag för mig att folk inte är ute för att ha roligt i det sällskap de är med. Jag har fått för mig att de flesta är ute av en anledning, antingen för bekräftelse, ligga eller för att höja sig själv som människa. Inte för att ha roligt. Rätta mig om jag har fel.

Jag är bara ute för att ha kul med kompisarna och träffa folk.
Och behöver ju inte alltid dricka bara för det, ibland så dricker man ibland inte. Ibland så far man på förfesten och sedan hem, ibland vidare till krogen beroende på humöret. Men fokusen är alltid på att ha kul (med kompisarna oftast)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in